הגולשים נוטשים את האתר לפני שביצעו רכישה? כך תגרמו להם לחזור!
69% מהגולשים שיוסיפו מוצרים לסל יינטשו את האתר שלכם. הנתון נכון לכל חנויות האונליין בעולם, הנה הסיבות העיקריות לנטישה…
המשך קריאה69% מהגולשים שיוסיפו מוצרים לסל יינטשו את האתר שלכם. הנתון נכון לכל חנויות האונליין בעולם, הנה הסיבות העיקריות לנטישה…
המשך קריאההקמתם את החנות המקוונת היפה ביותר בעולם (לא פחות!) ואתם רוצים שכל העולם ידע את זה. אז אתם מפרסמים אותה בפוסט בפייסבוק או דרך פרסום ממומן…
המשך קריאהכמעט כל בעל עסק בתחום הקמעונאות יספר לכם כמה קשה להשיג לקוחות ולשמור עליהם לאורך זמן, ומהבחינה הזו התחרות באינטרנט היא לעיתים קשה אפילו יותר…
המשך קריאההחנות המקוונת שלכם שופעת מבקרים, אבל אף אחד מהם לא מבצע רכישה. יחסי ההמרה שלכם לא מזהירים ובגדול – אתם מרגישים שאתם מפספסים משהו…
המשך קריאההבלאק פריידי נחשב לאירוע המכירות הגדול בעולם והוא מסמל את תחילת עונת הקניות לחג המולד. למרות שכביכול מדובר ביום 1, יום שישי, אך חגיגות הבלאק פריידי ממשיכות עד ה Cyber Monday. קבלו רעיונות שיעזרו לכם להפיק את המקסימום מהאירוע המיוחד ולהגדיל את המכירות פי 3 ויותר!
המשך קריאה11 ביוני 2018 | 4 דקות 1. חיזוק המותג 2. הנחה לקניה הבאה – עידוד קניה חוזרת 3. עידוד הורדת את האפליקציה 4. עקוב אחרינו 5. סקר 6. לינקים לדפי מידע או מדריכים כולנו יודעים שזה סוג של נימוסים או אטיקה עסקית להגיד תודה ללקוחות שקנו מאיתנו. תראו את המוכרים של Yellow, לא משנה כמה נתדלק […]
המשך קריאהאם הגעתם למסקנה שאתם רוצים לבנות חנות באינטרנט והתחלתם לקבל הצעות מחיר, בטח שמתם לב לפערי המחיר בין החברות. למה יש הבדלי מחירים גדולים אתם שואלים? הסבר מלא במאמר כולל סוגי חנויות, הבדלים, יתרונות וחסרונות, עלויות, אפילו מסמך אפיון לחנות אינטרנטית ורעיונות לבחירת החברה המתאימה, כנסו >>
המשך קריאהאיזה סוגי התראות קיימים, מה גורם למשתמשים לפתוח את ההתראה, איזו התראה כדאי לשלוח, באיזה יום ובאיזה שעה כדאי לשלוח…? כל התשובות לשאלות במאמר אחד עם דוגמאות שמחזירות את המשתמשים לאפליקציה כדי לקנות
המשך קריאהוואו! אנחנו גאים להציג לכם את האתר החדש שלנו! אחרי 7 ומשהו שנים שהחברה קיימת התחדשנו באתר חדש. אבל לא מסתפקים בבשורה המשמחת, פינקנו אתכם ב-5 רעיונות מקוריים שיגרמו לחנות שלכם לקפוץ עשרות צעדים קדימה, קליק ?
המשך קריאהכל הזכויות שמורות © 2009-2018