שאלות נפוצות

בתור התחלה כ 4 שעות ביום אמורות להספיק לניהול החנות. שקצב ההזמנות ושירות הלקוחות גדלים יהיה צורך להשקיע יותר שעות ואולי אפילו לגייס עובד.

העבודה של מנהל חנות וירטואלית כוללת הוספת מוצרים חדשים ועריכת מוצרים קיימים, יצירת קופונים ומבצעים, שינוי באנרים והצעות פרסומיות, ניהול הזמנות ומתן שירות לקוחות (מענה על שאלות, טיפול והחזרות וכד'). במידה ומנהל החנות אחראי גם על המדיה החברתית אז גם פרסום פוסטים בפייסבוק ואינסאטגרם הם חלק מהעבודה היום יומית.

רצוי מאוד, קהל היעד שלכם ברשתות החבריות וניהול רשתות חברתיות הן מקור לתנועת גולשים לחנות שלכם.

אם אתם רוצים להביא לקוחות חדשים לחנות שלכם רצוי מאוד לפרסם. הפרסום באינטרנט הרבה יותר ממוקד מפרסום מסורתי רגיל ומאפשר לכם לפרסם לקהלי יעד שונים, למשל לקוחות שמעולם לא ביקרו באתר שלכם, ללקוחות שביקרו אך לא קנו ואפילו ללקוחות שקנו ממכם בעבר וכבר מכירים אתכם, תוכלו ממש למקד את המסרים המתאימים לכל קהל.

תלוי כמה כסף אתם רוצים להכניס ממכירות, ככל שתשקיעו יותר כסף בפרסום כדי להביא תנועת קונים לחנות שלכם כך תגדילו את המכירות בחנות. למרות זאת, ממליצים לכם להתחיל מתקציב קטן של 1,000 עד 3,000 ש"ח בחודש ושאתם יותר בטוחים שהקמפיין מחזיר את ההשקעה להגדיל את הפרסום אפילו יותר. הפרסום באינטרנט מבוסס על "תשלום פר קליק" ז"א אתם משלמים רק על אנשים שלחצו על המודעה שלכם או יצרו מעורבות עם הפרסום שלכם.

מספר המכירות תלוי בכמה גולשים רלוונטים תביאו לחנות שלכם, במידה ותעשו עבודה טובה במדיה החברתית, תפרסמו את החנות ותקדמו אותה במנועי חיפוש כך תגדילו את המכירות.

אם אתם יודעים את הדרישות של החנות שלכם ויש לכם מסמך אפיון מקצועי ביד שמציג את הדרישות כך תהיו יותר מודעים לאפשרויות, תדעו מה לבקש ותהיו בטוחים שהחנות שאתם קונים מתאימה לצרכים שלכם. אם עדיין אין לכם אפיון, תוכלו להשתמש בשאלון האפיון האינטרנטי שאנחנו מציעים בחינם ותוך 15 דקות יהיה לכם אפיון ביד, לחצו כאן >

בהחלט. בעזרת מערכת הניהול של החנות תוכלו להוסיף מוצרים חדשים ולערוך מוצרים קיימים. כנ"ל תוכלו לנהל הזמנות, ליצור קופונים, לנהל לקוחות, להוסיף דפים חדשים, לצפות בדוחות ועוד.

אין הגבלה לכמות המוצרים או סוג המוצרים.

אנחנו מאוד ממליצים שמנהל החנות יזין את המוצרים באתר כדי שיכיר אותה ויהיה חופשי להוסיף גם בעתיד. למרות זאת, יש אפשרות לעשות עבורכם את הזנת המוצרים הראשונה.

עיצוב החנות מתייחס לחווית המשתמש (סידור האלמנטים בעמוד ותהליך קניה נוח וקל לגולש) ולבאנרים עיצוביים, אנחנו עושים את זה כמעט תמיד, אם יש לכם מעצב או משרד פרסום נוכל לעבוד גם מולם בשיתוף פעולה מלא.

כן, מדובר בשירות חיצוני שיודע את כניסת השבת בכל מקום בעולם, הוא חוסם את עמוד הקופה ומודיע ללקוחות שהאתר שומר שבת ולא מאפשר להם לקנות, הלקוחות יכולים להשלים את ההזמנה עם צאת השבת, בדרך כלל מייל נשלח אוטומטית שמזכיר ללקוחות לשלם ולהשלים את ההזמנה.

האתר יהיה 100% שלך. לא מאמינים בשכירות כי אז אתם תלויים רק בחברה אחת, ליכולות שלה וליכולות המערכת שלה.

בהחלט.

בכל חנות מותקנת תעודת SSL בחינם, מותקנת חומת אש בשרת והגישה למערכת הניהול ולשרת נחסמת מכל מקום בעולם, מה שמבטיח בטחון מקסימלי ושקט נפשי עבורכם.

כ.אשראי, פייפאל, תשלום טלפוני, צ'קים, תשלום מזומן לשליח או כל שיטת תשלום אחרת.

דואר ישראל, שליח עד הבית, משלוח חינם בקניה מעל X, משלוח לפי משקל, משלוח לפי מוצר ספיצי, איסוף עצמי או ל שיטת משלוח אחרת שאתם צריכים.

בהחלט. ניתן לעשות זאת בשתי דרכים: קובץ CSV שמתעדכן כל פרק זמן שתבחרו (למשל כל שעתיים) או דרך API והעדכון הוא חי.

כל חנות יכולה להיות בהתאמה אישית, אבל אנחנו מאמינים שלא צריך להמציא את הגלגל כל פעם מחדש במיוחד שמדובר באתר עם אופי מוצרים וקניה סטנדרטיים כמו למשל תכשיטים או בגדים. אם יש לכם דרישות עיצוב ספציפיות או שאתם צריכים פיתוחים מיוחדים אז התאמה אישית הוא הפתרון.

כן בהחלט, כל דבר שאתם חולמים עליו.

ניתן להקים חנות בשפה אחת או בכמה שפות (כל שפה שתרצו), ניהול השפות מהמערכת ואינו דרוש ממכם חנות נוספת לכל שפה, הכל מאותו ממשק.

במידה ותרצו להעלות את החנות בשפה אחת בתור התחלה ובהמשך להוסיף – איו שום בעיה עם זה.

כמובן, אנחנו זמינים ללקוחות שלנו בטלפון ובמייל, אנחנו גם נוהגים לעדכן את הלקוחות שלנו על חידושים, יוצרים קשר יזום עם הלקוחות ועוזרים להם להשיג את היעדים שלהם.

בהחלט אפשרי, המערכת מודולרית וניתן לשדרג או להוסיף לה פיצ'רים בכל זמן. העבודה מתבצעת במסגרת בנק שעות שמשותף עם הלקוח בזמן אמת.

בהחלט, לא יהיה מצב שיהיה לכם באג בחנות.

תקשורת אפקטיבית ותהליכים ברורים הם אלה שמובילים את ההצלחה של הצוות שלנו.

שהלקוח נכנס למאגר הלקוחות שלנו הוא מקבל עדכונים בכל שלב בו הפרויקט נמצא, מנחים אותו על דברים שהוא צריך לטפל כמו לסגור עם סליקה ומקשרים אותו עם האנשים הנכונים, עושים לו הדרכות שעוזרות לו לנהל חנות כמו הגדולים ותומכים בו לאורך כל הדרך.

לצד החנות הוירטואלית אנחנו מספקים גם אפליקציית חנות תואמת, אוטומציה במייל לחנויות אונליין, שירותי פיתוח ותחזוקה ופרסום חנויות

תחזוקת החנות – כ 170 ש"ח

חברת סליקה – כ 80 ש"ח

דומיין (שנתי) – כ- 75 ש"ח

פרסום – תלוי בתקציב שתקבעו

אנחנו בונים את החנויות על מערכת קוד פתוח של וורדפרס או מג'נטו, תלוי בפרויקט, אפשר להתרשם מתיק העבודות שלנו כאן >>

מערכות קוד פתוח אלו מאפשרות גמישות רבה, קלות בניהול התוכן, פיתוחים זולים בהמשך ואולי הכי חשוב שהחנות היא בבעלותכם ולא של החברה.

אנחנו מבטיחים לתת את ה 100% שלנו, שתקבלו את המקסימום שאנחנו יכולים.

שבחנו את החנויות הכי מצליחות שבנינו, ראינו דבר משותף לכולם והוא מנהלי חנות שמשקיעים בחנות שלהם ובעצמם, יצרתיים וכל הזמן פועלים כדי לקדם את החנות.

אם אתם מוכנים להשקיע, תהיו בטוחים שההצלחה תגיע.

לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות, מלאו את הטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם! 👇

מוכן להתחיל? צור איתנו קשר

שיחה טלפונית

רוצה שנחזור אליך?