הגדילו מכירות!

איך הגדלנו ללקוחה את המכירות פי 4?!
לרשום מייל וללחוץ על הכפתור האדום >

אתר חדש באוויר ?? 5 רעיונות מקוריים לחנות שלך

וואו! אנחנו גאים להציג לכם את האתר החדש שלנו! אחרי 7 ומשהו שנים שהחברה קיימת, עברנו דרך ארוכה בהקמת אתרי מכירות, פיתחנו מוצר מדהים – אפליקציית חנות ומערכת שיווק מטורפת, התעסקנו בפרויקטים כל כך מעניינים – על זה בתיק עבודות שלנו, התרחבנו לתחום הפרסונליזציה – שיווק אישי במייל – והעפנו חנויות לשמים… אבל האתר הישן שלנו הזדקן 👴 ולא כל כך ייצג את מי שאנחנו באמת 👱 וכבר לא עשה חשק לעדכן אותו 🤭… אז עלה הרעיון לבנות אתר חדש…והתגובה הייתה…

sounds-like-a-good-idea

אז הנה הוא נולד 🎉 ואנחנו מאחלים לו שימשיך את דרכו של האתר הקודם וימשיך לתת השראה ורעיונות לאלפי יזמים ובעלי עסקים מדי חודש שרוצים למכור אונליין.

אחרי הבשורה המשמחת, זה הזמן לשתף אתכם בכמה רעיונות מקוריים שישנו את החנות שלכם לטובה… מכירים את זה שפופ אפ קופץ באתר אינטרנט והדבר הראשון שאתם מחפשים זה את האיקס כדי לסגור אותו? אתם לא לבד! כדי למשוך את תשומת הלב של הגולש אתם חייבים לעשות את הדברים אחרת, אם תעשו אותם בדרכים רגילות אז האפקטיביות שלהם תהיה כמעט בלתי מורגשת, מקוריות היא שם המשחק

הנה לכם 5 רעיונות מקוריים שיגרמו ליותר עניין בחנות שלכם, שיניעו גולשים לעשות את מה שרציתם ובעיקר שיגרמו ליותר מכירות בחנות האונליין.

1. יש לך הודעה חדשה

98% מהגולשים שיכנסו לחנות שלכם לא יקנו בביקור הראשון ורובם המוחלט גם לא יבקר שוב, לכן, חשוב מאוד לאסוף פרטי התקשרות כמו מייל כדי שתוכלו להציע להם הצעות נוספות בהמשך ולגרום להם לחזור ולקנות.

פופ אפ היא דרך קלאסית לאסוף מיילים מגולשים, בשפה המקצועית הוא נקרא Lead Magnet או בעברית "מגנט לידים". הרעיון הוא שפופ אפ קופץ ומציע לגולשים הצעה מפתה (בדרך כלל הנחה לקניה הראשונה), הם נרשמים ומקבלים את ההטבה במייל, לכם כבעלי חנות יש את כתובת המייל ותוכלו לדוור הצעות בהמשך.

הבעיה היא שרוב הלקוחות סוגרים את הפופ אפ בלי בכלל לקרוא את התוכן שלו, אז מה עושים?

דרך מקורית היא לשים מעטפה קטנה ליד אזור ההתחברות עם עיגול אדום והספרה 1 בלבן בפנים, כדי לדמות סוג של נוטיפיקציה חדשה, כמו בפייסבוק למשל.

תראו את האתר Beardbrand שעושה את זה:

1-new-message

זה יוצר סקרנות אצל הגולש וגורם לו ללחוץ על המעטפה, בלחיצה נפתח הפופ אפ עם ההצעה שלכם – למשל: "מגיע לך 20% הנחה לקניה הראשונה!"

you-have-a-new-message-pop-up

שימו לב, אתם רוצים לקחת בחשבון להוריד את העיגול האדום אחרי שהגולש לוחץ על המעטפה, כאילו שההודעה נקראה ואין עוד הודעות חדשות, אחרת זה יראה פחות "אמיתי"…

כמובן שאתם יכולים לנסות דברים דומים ולראות מה עובד לכם יותר טוב, כמו למשל לשונית שצפה בזמן שגוללים למטה ועליה כתוב "קופון 20% הנחה".

2. WHO RUN THE WORLD

מחקרים מראים שבן אדם נחשף ל- 3,000 פרסומות ביום, מדהים לא?! ז"א המסר שלכם חייב להיות בולט כדי שהלקוח הפוטנציאלי ישים לב אליו אחרת הוא יבלע בין אלפי מסרים אחרים.

דרך מקורית להעביר את המסרים שלכם במקום שאין בו "הרבה רעשים" היא דרך המסארטפון – חברו הטוב של האדם.

לא, אני לא מתכוון ל SMSים חלילה איפה שיש את כל ה- "הלוואה עד 20,000 ש"ח בשיחת טלפון" או "חזרו לך צ'קים?" וכל ההודעות הטרדניות האחרות.

אני מתכוון להתראות בדחיפה, באנגלית Push Notifications, אלה התראות שנשלחות אליכם כבר היום מאפליקציות שמותקנות על מכשיר הסמארטפון שלכם, התראות שאתם מקבלים מפייסבוק למשל, אינסטאגרם, מהבנק ועוד.

היתרונות של Push Notification:

  • אין מתחרים (אם כן, בודדים)
  • כתיבה ושליחת פוש בשניות - לא כמו ניוזלטר
  • אחוזי פתיחה גבוהים מאוד - ממוצע של 70%
  • אפשרות שליחת תמונה, GIF, וידאו, קרוסלה עם המסר
  • אפשרות לקבוע את הצליל שישמע שמקבלים את הפוש
  • פתיחת התראה מובילה לרכישה, אין צורך בלינק
  • סטטיסטיקה על כל התראה, ברמת כמה כסף עשה

כדי שתוכלו לשלוח התראות אתם צריכים שתהיה לכם אפליקציית חנות, היום זה כבר לא סיפור לבנות אפליקציה, מה שיותר חשוב זו מערכת ההתראות שבעזרתה אפשר לשלוח התראות מיידיות למשתמשי האפליקציה שלכם. מערכת התראות שיודעת לשלוח התראות עשירות (Rich Push) כמו תמונה, וידאו, GIF, קרוסלה וסאונד יוצרת הרבה יותר עניין מהתראה רגילה.

הנה טעינה קטנה, My Anabelle שלחו את ההתראה הזו ביום האישה:

image-push-notification-my-anabelle

SEVEN SEVENTY משתמשים בקרוסלה מדי פעם:

carousel - push notification - sevenseventy

יש את האפליקציה של GILT שאנחנו מאוד אוהבים, הם מרבים לשלוח פוש תמונה:

GILT-push

נכון שהמסרים מועברים בצורה מאוד מקורית? המסרים מקבלים את מלוא תשומת הלב של הלקוח בניגוד למשל בפייסבוק שיש הרבה מאוד רעשים שם ואין סוף פרסומות או בהשוואה לכל פלטפורמה אחת. 

3. רוצה שנתקשר אליך תוך 28 שניות?

call-page

חנות וירטואלית אמורה למכור אונליין – אין ספק,  אבל אם אין לכם בעיה (אולי אפילו יש לכם רצון) למכור גם בטלפון ואתם ערוכים לקבל שיחות טלפון – התוסף הבא בשבילכם:

מדובר בתוסף שנקרא CALL PAGE, הרעיון שלו פשוט, הוא מקפיץ פופ אפ לגולש עם שאלה מיוחדת: "האם אתה רוצה שנתקשר אליך תוך 28 שעות?"

אין הרבה אתרים שמציעים להתקשר אליכם והשאלה עצמה בליווי ה-"28 שניות" מאוד מסקרנת.. ומתוך סקרנות לקוחות פוטנמציאלים ממלאים את הטלפון שלהם ולוחצים על "התקשרו אליי", עניין של שניות קורה הדבר הבא: הטלפון מצלצל קודם אצל הטלפן, שהטלפן עונה הטלפון מתחיל לצלצל אצל הלקוח, ושהלקוח עונה הוא שומע בצד השני "היי, שמי יניב מחברת X, באיזה מוצר אתה מעוניין?" והנה התחילה לה שיחת המכירה.

כמובן שאתם לא חייבים לקבל שיחות גם בשעות הלילה, יש לכם אפשרות להגדיר את השעות בהם אתם רוצים לקבל את השיחות, בשעות שהשירות לא פעיל ניתן להשאיר הודעה ולקבל ליד.

השירות הזה הקפיץ את המכירות פלאים לאחד הלקוחות שלנו. מומלץ בחום לחנויות שערוכות לקבל הרבה שיחות.

4. מרגיש Lucky?

Wheel of fortune

דיברנו על החשיבות של איסוף מיילים של גולשים שביקרו בחנות במטרה להציע להם הצעות נוספות בהמשך ולהחזיר אותם לקנות, הצענו באפשרות הראשונה לדמות נוטיפיקשיין וזה אחלה רעיון, הנה לכם עוד רעיון מקורי שיצור אינטראקציה עם הגולשים:

גלגל המזל! כן, לקוחות נכנסים לאתר ונפתח להם בצד גלגל עם כל מיני הנחות:5% הנחה, 10% הנחה, 20% הנחה, 50% הנחה, 80% הנחה, גיפט קארד, משלוח חינם ועוד… בעצם אתם אלו שקובעים איזה הנחות יהיו שם.

כדי שהגולש ישתתף הוא צריך למלא את המייל שלו, רק אחרי שהוא הכניס את המייל שלו הוא יכול לסובב את הגלגל וככה אתם מתחילים לאסוף מיילים.

אתם תופתעו לטובה מאחוזי ההמרה (כמות הנרשמים ביחס לביקורים)!

שימו לב, אתם יכולים לקבוע באיזה הנחות הגולשים יזכו, למשל תוכלו לקבוע רק הנחות של 5% ו- 10% ככה שאם אתם מפרסמים הנחה של 100% אף אחד מהמשתתפים לא יזכה בה.

 

5. רוצה שנפנק אותך ביום הולדת?

כדי שתוכלו לשלוח מיילים ללקוחות שלכם ביום הולדת אתם חייבים לקבל את תאריך הלידה שלהם. רוב החנויות נמנעות לשים את השדה הזה בצ'ק אווט מחשש שאולי הלקוחות ינטשו אותו, אחרים שמים וכותבים "תאריך לידה" וזה לא ממש מצליח להם.

ההמלצה שלנו היא שבמקום "תאריך לידה" פשוט לכתוב "רוצה שנפנק אותך ביום הולדת?". מי לא רוצה שיפנקו אותו ביום הולדת? 🙂

חוגגים יום הולדת, היום? החודש? מזל טוב! 

לפעמים מילים משנות את כל המשמעות, הנה סרטון מגניב שמחחיש את כח המילים:

 

סיכום

תהיו מקוריים, מעניינים, תובילו, תשפיעו, תשנו, תמכרו, תצליחו!

המנעו מחיקויים, המנעו מלהיות דבוקים לזנב של חנות אחרת, אם כבר עדיף שיהיו דבוקים לזנב שלכם.

אל תשכחו לתת שירות לקוחות נהדר, להקשיב ללקוחות ולהמשיך להשתפר.

אהבתם?

הרשמו וקבלו עדכון שפוסט חדש מתפרסם. החשפו לרעיונות מקוריים ושיטות שעובדות שיגרמו לכם למכור כמו אלופים!

שתפו
'ג׳ורג׳ שופאני'

'ג׳ורג׳ שופאני'

רוצה חנות באינטרנט?
רוצה לשדרג חנות קיימת?

מלא/י את הפרטים שלך בטופס הבא וניצור קשר תוך זמן קצר

רוצה לדבר עכשיו? צור קשר
call us icon - איקומרס
שיחה טלפונית
back you icon - חברת איקומרס
רוצה שנחזור אליך?

אפיון זה חזון!

ענה על שאלון ותוך 10 דק׳ יהיה לך ביד
אפיון מרשים ומקצועי לאתר המכירות שלך!

מסמך אפיון לחנות נעליים לדוגמה - חברת איקומרס