נעלי מורן - חנות נעליים

נעלי מורן היא חברה שמעצבת ומייצרת נעלי נוחות כחול לבן ברמה גבוהה מאוד, החברה משווקת את מוצריה דרך חנויות בכל רחבי הארץ.
הם פנו אלנו כדי לפתוח את הסניף הראשון שלהם – באינטרנט, הקמנו להם אתר מכירות מג'נטו, אפליקציה תואמת והטמענו שיווק אוטומטי במייל.

פופ אפ

מגנט לידים

עיצבנו והגדרנו פופ אפ שיופיע בעמודים הפנימיים, בפופ אפ הצעה שלקוחות לא יוכלו לסרב לה: 20% הנחה לקניה הראשונה (בהשקת האתר). הפופ אפ נתמך בסדרת מיילים שנשלחים לנרשמים, "מחממים" אותם ומניעים אותם לקנות.

פופ אפ

מגנט לידים

עיצבנו והגדרנו פופ אפ שיופיע בעמודים הפנימיים, בפופ אפ הצעה שלקוחות לא יוכלו לסרב לה: 20% הנחה לקניה הראשונה (בהשקת האתר). הפופ אפ נתמך בסדרת מיילים שנשלחים לנרשמים, "מחממים" אותם ומניעים אותם לקנות.

קבלת עדכון על מוצר שאזל מהמלאי

שמוצר או מידה ספציפית אוזלים מהמלאי, מוצג למשתמש שדה בו הוא יוכל להזין את כתובת המייל שלו לקבלת עדכון שהמוצר חוזר למלאי.

לקוחות שמחוברים לחשבון שלהם יוצג להם כפתור "הרשמה לקבלת עדכון שהמוצר חוזר למלאי" (בלי שדה של הזנת מייל). שהמלאי מתעדכן המערכת שולחת מייל אוטומטי לנרשמים שהמוצר חזר למלאי.

קבלת עדכון על מוצר שאזל מהמלאי

שמוצר או מידה ספציפית אוזלים מהמלאי, מוצג למשתמש שדה בו הוא יוכל להזין את כתובת המייל שלו לקבלת עדכון שהמוצר חוזר למלאי. לקוחות שמחוברים לחשבון שלהם יוצג להם כפתור "הרשמה לקבלת עדכון שהמוצר חוזר למלאי" (בלי שדה של הזנת מייל). שהמלאי מתעדכן המערכת שולחת מייל אוטומטי לנרשמים שהמוצר חזר למלאי.

מלאי מסונכרן

עם מערכת ERP

חיברנו את החנות עם מערכת ה ERP שנעלי מורן עובדים איתה, שיש מכירה בחנות האונליין ה ERP מקבל עדכון, כנ"ל שהמלאי משתנה ב ERP המלאי בחנות האונליין מתעדכן. בשיטה הזו המלאי משותף ועדכני בלי הצורך לנהל מלאי נוסף לחנות האונליין.

מלאי מסונכרן

עם מערכת ERP

חיברנו את החנות עם מערכת ה ERP שנעלי מורן עובדים איתה, שיש מכירה בחנות האונליין ה ERP מקבל עדכון, כנ"ל שהמלאי משתנה ב ERP המלאי בחנות האונליין מתעדכן. בשיטה הזו המלאי משותף ועדכני בלי הצורך לנהל מלאי נוסף לחנות האונליין.

ראשונים בגוגל

גם החנות של נעלי מורן נמצאת בתוצאות הראשונות בהמון ביטויים בתחום שלהם.

חפשו בגוגל: נעלי נוחות, נעלי נוחות לנשים, נעלי נוחות לאחיות, נעלי נוחות לגברים ועוד.

אפליקציה תואמת

הקמנו לנעלי מורן אפליקציה תואמת שמאפשרת ללקוחות שלהם להכנס לאפליקציה ולהזמין בלי לזכור את כתובת האתר.

תקשורת מהירה עם הלקוחות

דרך התראות לנייד

בעזרת מערכת ההתראות שלנו, נעלי מורן שולחים פושים ללקוחות שלהם, נשארים בתודעה ומחזירים לקוחות לקנות.

הם שולחים פושים מגוונים וחדשניים, תמונה, קרוסלה, GIF ועוד.

תקשורת מהירה עם הלקוחות דרך התראות לנייד

בעזרת מערכת ההתראות שלנו, נעלי מורן שולחים פושים ללקוחות שלהם, נשארים בתודעה ומחזירים לקוחות לקנות.

הם שולחים פושים מגוונים וחדשניים, תמונה, קרוסלה, GIF ועוד.

שיווק-הישר-לנייד-של-הלקוחות-נעלי-מורן

תקשורת מהירה עם הלקוחות דרך הראות לנייד

בעזרת מערכת ההתראות שלנו, נעלי מורן שולחים פושים ללקוחות שלהם, נשארים בתודעה ומחזירים לקוחות לקנות.

הם שולחים פושים מגוונים וחדשניים, תמונה, קרוסלה, GIF ועוד.

מיילים אוטומטיים ללקוחות

אפיינו ביחד עם החברה המדהימים מנעלי מורן את דפוסי הרכישה של הלקוחות ובהתאם הגדרנו מיילים שיחזירו אותם לקנות. למשל, לקוח מקבל מייל אחרי 4 חודשים לקניית נעליים חדשות. המיילים מבטיחים שהלקוחות יחזרו לקנות במקום לאבד אותם למתחרים.

מיילים אוטומטיים ללקוחות

אפיינו ביחד עם החברה המדהימים מנעלי מורן את דפוסי הרכישה של הלקוחות ובהתאם הגדרנו מיילים שיחזירו אותם לקנות. למשל, לקוח מקבל מייל אחרי 4 חודשים לקניית נעליים חדשות. המיילים מבטיחים שהלקוחות יחזרו לקנות במקום לאבד אותם למתחרים.

מיילים-ללקוחות-קיימים

המון פידבקים חיובים מלקוחות והמכירות בהתאם!

ג'ורג', עומר, קטיה ושאר חברי הצוות היקרים! 
קשה לתאר במילים את השירות האדיב והמקצועי שקיבלנו. ליווי אישי לאורך כל הדרך. תמיד עם סבלנות, הקשבה ופתרונות מהירים ויצירתיים. ישנם כל כך הרבה סופרלטיבים שאפשר להרעיף פה על הצוות המוכשר אבל מעל הכל בולט הרצון תמיד להיטיב עם הלקוח.

אני מאוד מרוצה מהאתר שקיבלנו וכבר ניתן לראות תוצאות! המון פידבקים חיוביים שאני מקבל מלקוחות והמכירות בהתאם.

ממליץ בחום לכל מי שחפץ באנשי מקצוע אמיתיים עם ניסיון ענק בתחום ויחסי אנוש מצויינים!

אלירן אברביה

מוכן להתחיל? צור איתנו קשר

שיחה טלפונית

רוצה שנחזור אליך?