מחלבות גד - גבינות בוטיק

מחלבות גד נחשבת לאחת המחלבות המובילות בארץ לייצור גבינות. הם פנו אלינו כדי לבנות להם את אתר המכירות של המחלבה בה הם מציעים את הגבינות שלהם וגבינות של מחלבות נוספות שהם מארחים באתר. מוזמנים להתרשם ומקווים שיש לכם גבינת גד במקרר כי אתם לא תשלטו בגירויים…

פופ אפ מוצרים המשתתפים במבצע

ברמה הבסיסית למוצרים שבמבצע יש תווית עם שם המבצע, למשל "3 גבינות ב 35 ₪"
ברמה המתקדמת – משתמש שנמצא במוצר שבמצע, יכול בקליק אחד לראות את כל המוצרים שמשתתפים במבצע במקום להתחיל לחפש אותם ברחבי האתר.


חווית משתמש טובה שגורמת ללקוח להכניס יותר מוצרים לסל ולהגדיל את ממוצע קניה.

חיוב אחרי השקילה

האתר משלב מוצרים רגילים ומוצרים שקילים שהחיוב עליהם מתבצע בפועל לאחר השקילה. הלקוח מכניס אשראי וההזמנה שלו בינתיים בהשהייה, רק אחרי הליקוט ועדכון המשקלים הלקוח מחוייב בסכום הסופי ומקבל על כך חשבונית מס קבלה עם המשקלים המעודכנים.

חיוב אחרי השקילה

האתר משלב מוצרים רגילים ומוצרים שקילים שהחיוב עליהם מתבצע בפועל לאחר השקילה. הלקוח מכניס אשראי וההזמנה שלו בינתיים בהשהייה, רק אחרי הליקוט ועדכון המשקלים הלקוח מחוייב בסכום הסופי ומקבל על כך חשבונית מס קבלה עם המשקלים המעודכנים.

מועדון לקוחות לצבירת נקודות

כל לקוח שרוכש בגד צובר נקודות, את הנקודות הוא יכול לממש בהזמנה הבאה. כמה יצבור וכמה תהיה שווה כל נקודה כמובן שניתן להגדיר, לא רק, ניתן להגדיר גם תאריך תפוגה לנקודות – למשל 3 חודשים – ויומיים לפני התפוגה ישלח מייל ללקוח שמזכיר לו לנצל את הנקודות שצבר. עובד מצוין.

מועדון לקוחות לצבירת נקודות

כל לקוח שרוכש בגד צובר נקודות, את הנקודות הוא יכול לממש בהזמנה הבאה. כמה יצבור וכמה תהיה שווה כל נקודה כמובן שניתן להגדיר, לא רק, ניתן להגדיר גם תאריך תפוגה לנקודות – למשל 3 חודשים – ויומיים לפני התפוגה ישלח מייל ללקוח שמזכיר לו לנצל את הנקודות שצבר. עובד מצוין.

חיפוש LIVE

יצרנו מנגנון חיפוש שמציג תוצאות בזמן אמת, ניתן לחפש לפי שם המוצר, מק"ט, ברקוד ואפילו טעויות כתיב.
כמובן שניתן להוסיף את המוצר לסל ישירות מהחיפוש.

עדכון על מוצר שאזל מהמלאי

במקום להסתפק ב "אזל מהמלאי" נתנו ללקוח אפשרות לקבל עדכון עם חזרתו למלאי. כשהמלאי של המוצר מתעדכן הלקוח מקבל מייל אוטומטי שהמוצר חוזר למלאי, מייל שיחזיר את הלקוח לקנות באתר.

עדכון על מוצר שאזל מהמלאי

במקום להסתפק ב "אזל מהמלאי" נתנו ללקוח אפשרות לקבל עדכון עם חזרתו למלאי. כשהמלאי של המוצר מתעדכן הלקוח מקבל מייל אוטומטי שהמוצר חוזר למלאי, מייל שיחזיר את הלקוח לקנות באתר.

עמוד קופה נוח ולא מבלבל

יצרנו קופה רק עם השדות ההכרחיים להשלמת הרכישה. בשלב הראשון הלקוח ממלא את הפרטים הבסיסיים: שם, טלפון ומייל, ולאחר מכן בוחר איך הוא רוצה לקבל את ההזמנה: משלוח או איסוף, ובהתאם לבחירתו יוצגו השדות. כך למשל אם בחר איסוף רק שדה של תאריך איסוף יופיע ושדות כתובת יוסתרו.

עמוד קופה נוח ולא מבלבל

יצרנו קופה רק עם השדות ההכרחיים להשלמת הרכישה. בשלב הראשון הלקוח ממלא את הפרטים הבסיסיים: שם, טלפון ומייל, ולאחר מכן בוחר איך הוא רוצה לקבל את ההזמנה: משלוח או איסוף, ובהתאם לבחירתו יוצגו השדות. כך למשל אם בחר איסוף רק שדה של תאריך איסוף יופיע ושדות כתובת יוסתרו.

מודול משלוחים מיוחד

פיתחנו מודול משלוחים ואיסוף עצמי מתקדם. המודול מאפשר שליטה מלאה על אזורי השילוח, לכל אזור שילוח ניתן להגדיר ימי שילוח, טווחי שעות, מינימום למשלוח, מחיר משלוח, סגירת אזור בימים ספציפיים ועוד. כנ"ל לגבי האיסוף. שליטה מלאה ללקוח מבטיחה שלא יכנסו הזמנות בימים לא רצויים.

עמוד מתכונים מגדיל ממוצע קניה

יצרנו עמוד מתכונים שקודם כל נותן ערך לגולש, שעוזר רבות לקידום בגוגל ולא פחות חשוב (אם לא הכי חשוב) מגדיל את ממוצע הקניה. הלקוח רואה את המתכון ואת כל המוצרים של המתכון, הוא יכול לבחור להוסיף את כל המוצרים לסל או מוצרים בודדים.

עמוד מתכונים מגדיל ממוצע קניה

יצרנו עמוד מתכונים שקודם כל נותן ערך לגולש, שעוזר רבות לקידום בגוגל ולא פחות חשוב (אם לא הכי חשוב) מגדיל את ממוצע הקניה. הלקוח רואה את המתכון ואת כל המוצרים של המתכון, הוא יכול לבחור להוסיף את כל המוצרים לסל או מוצרים בודדים.

מיילים אוטומטיים על נטישה מהסל ועוד

סוג של איש מכירות ששומר על קשר עם הלקוחות – אוטומטי.

זה מתחיל מפופ אפ עם הטבה לקניה הראשונה, סדרת מיילים שנשלחים ללקוחות שנרשמו עם הצעות למוצרים וסיפורים שמחזקים את האמון במותג, מיילים על נטישה לסל, וסדרת מיילים ללקוחות שרכשו או לא רכשו תקופה.

מיילים אוטומטיים על נטישה מהסל ועוד

סוג של איש מכירות ששומר על קשר עם הלקוחות – אוטומטי.

זה מתחיל מפופ אפ עם הטבה לקניה הראשונה, סדרת מיילים שנשלחים ללקוחות שנרשמו עם הצעות למוצרים וסיפורים שמחזקים את האמון במותג, מיילים על נטישה לסל, וסדרת מיילים ללקוחות שרכשו או לא רכשו תקופה.

מוצר Bundle למארזים

יצרנו מוצר מסוג מארז המאפשר לגד לבחור את המוצרים של המארז ולהציגם בצורה מעניינית ללקוחות. שלקוח רוכש את המארז, הכמויות במוצרים היחידים מתעדכנות בהתאם והמלאי תמיד מעודכן.

היה ועדיין תענוג לעבוד יחד.

כבר שנה שאנחנו בתוך הפרוייקט ולאורך כל הדרך הייתי מרוצה מאוד מהיחס והמקצועיות של ג׳ורג׳ והצוות שלו. קטיה, המעצבת ידעה בדיוק איך לממש את החלומות העיצוביים שלי וג׳ורג׳ קשוב ומקצועי בכל הקשור לתכנות וקונספט החנות. היה ועדיין תענוג לעבוד יחד.

דניה ווינר

מוכן להתחיל? צור איתנו קשר

שיחה טלפונית

רוצה שנחזור אליך?