כבר שנה שאנחנו בתוך הפרוייקט ולאורך כל הדרך הייתי מרוצה מאוד מהיחס והמקצועיות של ג׳ורג׳ והצוות שלו. קטיה, המעצבת ידעה בדיוק איך לממש את החלומות העיצוביים שלי וג׳ורג׳ קשוב ומקצועי בכל הקשור לתכנות וקונספט החנות. היה ועדיין תענוג לעבוד יחד.
"קרינה" משלבת בין חנות אופנה ופריטים מיוחדים לבית לבין הרצאות מרתקות ומעוררות השראה. מספיק ביקור אחד כדי שתבינו כמה אהבה וחיים יש במקום הזה.
הם פנו אלינו במטרה שנבנה להם אתר חנות שיאפשר להם למכור את הפריטים וההרצאות אונליין, פרגון למעצב קרן מסטודיו Creamfresh שעיצבה את האתר.
במקום גריד של 4 מוצרים בשורה, עשינו מבנה של תמונה גדולה בכל מיני מקומות בקטגוריה, זה יוצר עניין בקטלוג והופך אותו לשונה מ 99% מהאתרים.
הצגנו בעמוד בית במובייל את הקטגוריות של האתר בהיילייטס, יצרנו עניין וסוג של עכשיוויות שמדברת בשפה של אינסטגרם. זה שונה, זה יפה, זה פרקטי.
הצגנו בעמוד בית במובייל את הקטגוריות של האתר בהיילייטס, יצרנו עניין וסוג של עכשיוויות שמדברת בשפה של אינסטגרם. זה שונה, זה יפה, זה פרקטי.
יצרנו לה בלוג לפרסום ההשראה (ויש המון), קידום הרצאות, וידאו בלוג, ראיונות אחד על אחד ועוד.
יצרנו בלוג לפרסום ההשראה (ויש המון), קידום הרצאות, וידאו בלוג, ראיונות אחד על אחד ועוד.
ממשקנו את המוצרים לאינסטגרם ואפשרנו ל "קרינה" לתייג מוצרים שיש לה בחנות על גבי תמונות האינסטגרם. כך היא משפרת את חווית הקניה ועוזרת ללקוחות שמתעניינים במוצרים להגיע למוצר בחנות בקליק על המוצר המתוייג.
ממשקנו את המוצרים לאינסטגרם ואפשרנו ל "קרינה" לתייג מוצרים שיש לה בחנות על גבי תמונות האינסטגרם. כך היא משפרת את חווית הקניה ועוזרת ללקוחות שמתעניינים במוצרים להגיע למוצר בחנות בקליק על המוצר המתוייג.
תודות לאפליקציה ומערכת הפושים הייחודית שלנו, "קרינה" שומרים על קשר עם הלקוחות שלהם ע"י שליחת פושים למשתמשי האפליקציה. פושים מושכים, מיוחדים, ייחודיים, תמונה וידאו קרוסלה ועוד.
תודות לאפליקציה ומערכת הפושים הייחודית שלנו, "קרינה" שומרים על קשר עם הלקוחות שלהם ע"י שליחת פושים למשתמשי האפליקציה. פושים מושכים, מיוחדים, ייחודיים, תמונה וידאו קרוסלה ועוד.
ליינות וטעמים יש 2 חנויות בוטיק המציעות אלכוהול משובח ומוצרי מעדניה סופר מיוחדים מכל העולם – זה המקום לאנני טעם וחובבי אלכוהול. היה להם כבר אתר, לא רע בנראות שלו למען האמת, אבל הוא היה על מערכת קוד סגור בלי יכולת לשנות ולשדרג את המערכת כפי שהם רצו וכאן הייתה בעיה. הם פנו אלינו כדי שנבנה להם אתר חדש, אפיינו, עיצבנו ופיתחנו להם אתר מותאם אישית על מערכת קוד פתוח מג'נטו 2 ופתרנו להם את כל הבעיה. התוצאה לפניהם.
אתר עם אלפי מוצרים והדרך להנגיש את המוצרים היא ע"י תפריט נוח שעוזר ללקוח להגיע למוצרים שהוא מחפש בקלות. לקחנו את התפריט מהאתר הישן, שימרנו את כל מה שרלוונטי והוספנו קישורים נוספים לתפריט.
עיצבנו בצורה ידידותית ויצרנו חלוקה נכונה לתפריט, שילבנו אייקונים ומשחק עם כותרות והדגשה כדי להפחית עומס בעיניים וליצור סדר נוח וקריא.
עכשיו לא רק שהתפריט נראה נוח, אלה שגם הקישורים החדשים שיצרנו מופיעים בגוגל ועוזרים בתנועה חדשה לאתר שלא הייתה בעבר.
אתר עם אלפי מוצרים והדרך להנגיש את המוצרים היא ע"י תפריט נוח שעוזר ללקוח להגיע למוצרים שהוא מחפש בקלות. לקחנו את התפריט מהאתר הישן, שימרנו את כל מה שרלוונטי והוספנו קישורים נוספים לתפריט.
עיצבנו בצורה ידידותית ויצרנו חלוקה נכונה לתפריט, שילבנו אייקונים ומשחק עם כותרות והדגשה כדי להפחית עומס בעיניים וליצור סדר נוח וקריא.
עכשיו לא רק שהתפריט נראה נוח, אלה שגם הקישורים החדשים שיצרנו מופיעים בגוגל ועוזרים בתנועה חדשה לאתר שלא הייתה בעבר.
יצרנו עמוד קטגוריה לכל מותג, המכיל תיאור קצר, לוגו של המותג וכמובן המוצרים שלו.
לקוחות שאוהבים את המותג יוכלו בקלות להגיע לעמוד המותג מהתפריט או מקישור בדף המוצר ולהיחשף לכל מוצרי המותג בעמוד ייעודי. בנוסף לחווית המשתמש, עמודי המותג מאונדקסים בגוגל ומאפשרים תנועה חדשה לאתר.
יצרנו עמוד קטגוריה לכל מותג, המכיל תיאור קצר, לוגו של המותג וכמובן המוצרים שלו.
לקוחות שאוהבים את המותג יוכלו בקלות להגיע לעמוד המותג מהתפריט או מקישור בדף המוצר ולהיחשף לכל מוצרי המותג בעמוד ייעודי. בנוסף לחווית המשתמש, עמודי המותג מאונדקסים בגוגל ומאפשרים תנועה חדשה לאתר.
יצרנו סינונים מיוחדים ויעילים למשתמש לפי סוג האלכוהול, למשל ביינות נראה סינון מסוג יקב ולעומת זאת בוויסקי נראה סינון יצרן, הסינון נוח ופשוט ומוגבל עד 5 אפשרויות לבחירה עם יכולת להרחיב את האפשרויות וזאת כדי לצמצם את הגובה של האפשרויות, ניתן לבחור מספר סננים ולקבל את מוצרים מדוייקים לסינון ולהגיע בקלות למוצרים ספציפיים.
מעבר לאחוז האלכוהול, נפח הבקבוק ופרטים על המוצר, יצרנו סקאלה ויז'ואלית שמראה את הסגנון של המשקה, ואייקונים עם תיאור המציגים את אופיו של המשקה.
חובבי אלכוהול מוציאים מידע זה שימושי, במיוחד שהם מתעניינים בבקבוק חדש שטרם ניסו, הם יעדיפו לבחור בבקבוק לפי טעמם, למשל אם חובב וויסקי לא אוהב מעושן הוא יכול לראות בקלות את רמת העישון ולהחליט אם הבקבוק מתאים לו.
מעבר לאחוז האלכוהול, נפח הבקבוק ופרטים על המוצר, יצרנו סקאלה ויז'ואלית שמראה את הסגנון של המשקה, ואייקונים עם תיאור המציגים את אופיו של המשקה.
חובבי אלכוהול מוציאים מידע זה שימושי, במיוחד שהם מתעניינים בבקבוק חדש שטרם ניסו, הם יעדיפו לבחור בבקבוק לפי טעמם, למשל אם חובב וויסקי לא אוהב מעושן הוא יכול לראות בקלות את רמת העישון ולהחליט אם הבקבוק מתאים לו.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית להאמית קרהשק סכעיט דז מא, מנכם למטכין נשואי מנורךגולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, ושבעגט. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.
מוצר אזל מהמלאי? הלקוח מכניס את המייל, וכשהמוצר חוזר למלאי הוא מקבל מייל אוטומטי מהאתר שמודיע לו שהמוצר שהוא רצה חזר למלאי וזמין לרכישה.
תקשורת עם הלקוחות שמחזירה לקוחות לקנות באתר.
למאי אנאבל חשבון אינסטאגרם עם מעל 30,000 עוקבים.
מכיוון שאינסטאגרם אינה מאפשרת הוספת קישור לתמונה, הרבה עוקבים שרוצים לקנות את המוצר לא מוצאים את דרכם אליו.
הטמענו עמוד אינסטאגרם שמאפשר למאי אנאבל להציג תמונות מהאינסטאגרם בתוך החנות, לתייג ולקשר את המוצרים שבתמונות למוצרים שלהם באתר.
בשיטה הזו יותר לקוחות מוצאים את דרכם למוצרים מה שמוביל ליותר קניות.
למאי אנאבל חשבון אינסטאגרם עם מעל 30,000 עוקבים.
מכיוון שאינסטאגרם אינה מאפשרת הוספת קישור לתמונה, הרבה עוקבים שרוצים לקנות את המוצר לא מוצאים את דרכם אליו.
הטמענו עמוד אינסטאגרם שמאפשר למאי אנאבל להציג תמונות מהאינסטאגרם בתוך החנות, לתייג ולקשר את המוצרים שבתמונות למוצרים שלהם באתר.
בשיטה הזו יותר לקוחות מוצאים את דרכם מה שמוביל ליותר קניות
"אם חיפשתן מתנה ולא הצלחתן לבחור, גיפט קארד של מיי אנאבל הינו הפתרון החלומי!"
קניית כרטיס מתנה מאפשר לכל אחד להפתיע את יקיריו במתנה מיוחדת. כדי לרכוש כרטיס מתנה צריך לקבוע את מחיר הכרטיס, לכתוב שם המקבל/ת, ברכה אישית ולקבוע באיזה תאריך הגיפט קארד ישלח.
זהו, הכרטיס ישלח לנמען בתאריך שנקבע.
"אם חיפשתן מתנה ולא הצלחתן לבחור, גיפט קארד של מיי אנאבל הינו הפתרון החלומי!"
קניית כרטיס מתנה מאפשר לכל אחד להפתיע את יקיריו במתנה מיוחדת.
כל שצריך לעשות זה:
זהו, הכרטיס ישלח לנמען בתאריך שנקבע.
לקוחות יכולים להירשם לקבלת עדכון במייל שפריט חוזר למלאי, מנהל החנות מעדכן את המלאי והמיילים נשלחים אוטומטית לכל הנרשמים.
לקוחות יכולים להירשם לקבלת עדכון במייל שפריט חוזר למלאי, מנהל החנות מעדכן את המלאי והמיילים נשלחים אוטומטית לכל הנרשמים.
גם החנות של מאי אנאבל עלתה לעמודים הראשונים בגוגל, תוצאות ראשונות תחת ביטויים תחרותיים.
חפשו בגוגל: תכשיטי כסף, שרשאות כסף, טבעות כסף
גם החנות של מאי אנאבל עלתה לעמודים הראשונים בגוגל, תוצאות ראשונות תחת ביטויים תחרותיים.
חפשו בגוגל: תכשיטי כסף, שרשאות כסף, טבעות כסף
הלקוחות של מאי אנאבל לא צריכים לזכור את כתובת החנות, הם מקליקים על אייקון בסמארטפון שלהם ומתחילים לקנות באפליקציה.
מאי אנאבל עושים שימוש במערכת הפושים (התראות) הייחודית שלנו כדי להחזיר את משתמשי האפליקציה לחנות.
פושים כאלה יכולים להיות על קולקציה חדשה, פריטים שחזרו למלאי, מבצע כלשהו, ברכה לחג ועוד…
שימוש בהתראות עשירות (Rich Push) הכוללות תמונה או GIF, וידאו, אודיו או אפילו קרוסלה מעבירים את המסר בצורה הרבה יותר ויז'ואלית ואינטרקטיבית מצד אחד, מצד שני מייחד אותם ושם אותם לפני כל המתחרים. בתחום הזה יש מלא מתחרים ולהקדים את כולם זה סופר חשוב להצלחת החנות.
מאי אנאבל עושים שימוש במערכת הפושים (התראות) הייחודית שלנו כדי להחזיר את משתמשי האפליקציה לחנות.
פושים כאלה יכולים להיות על קולקציה חדשה, פריטים שחזרו למלאי, מבצע כלשהו, ברכה לחג ועוד…
שימוש בהתראות עשירות (Rich Push) הכוללות תמונה או GIF, וידאו, אודיו או אפילו קרוסלה מעבירים את המסר בצורה הרבה יותר ויז'ואלית ואינטרקטיבית מצד אחד, מצד שני מייחד אותם ושם אותם לפני כל המתחרים. בתחום הזה יש מלא מתחרים ולהקדים את כולם זה סופר חשוב להצלחת החנות.
מאי אנאבל עושים שימוש במערכת הפושים (התראות) הייחודית שלנו כדי להחזיר את משתמשי האפליקציה לחנות.
פושים כאלה יכולים להיות על קולקציה חדשה, פריטים שחזרו למלאי, מבצע כלשהו, ברכה לחג ועוד…
שימוש בהתראות עשירות (Rich Push) הכוללות תמונה או GIF, וידאו, אודיו או אפילו קרוסלה מעבירים את המסר בצורה הרבה יותר ויז'ואלית ואינטרקטיבית מצד אחד, מצד שני מייחד אותם ושם אותם לפני כל המתחרים. בתחום הזה יש מלא מתחרים ולהקדים את כולם זה סופר חשוב להצלחת החנות.
כל מי שנרשם לאתר מאיי אנאבל מקבל מיילים בהתאם להתנהגותו בחנות ולנקודה בה הוא נמצא בתהליך הקניה. למשל אם גולש נוטש את הסל הוא יקבל מייל ממאי אנאבל שיחזיר אותו להשלים את הרכישה.
בשיטה הזו המערכת מצליחה לדוור ללקוחות מיילים מותאמים ופרסונאליים, עם הצעות רלוונטיות, שגורמות להם לחזור ולקנות, הכל על אוטומט.
בנוסף, המערכת מתפקדת גם כמערכת ניוזלטר עם יכולות פילוח (סגמנטציה) מתקדמות, למשל אפשר להגדיר פילוח של לקוחות שקנו טבעת ב 30 ימים האחרונים, רק מי שיתאים לפילוח הזה יקבל את המייל.
כל מי שנרשם לאתר מאיי אנאבל מקבל מיילים בהתאם להתנהגותו בחנות ולנקודה בה הוא נמצא בתהליך הקניה. למשל אם גולש נוטש את הסל הוא יקבל מייל ממאי אנאבל שיחזיר אותו להשלים את הרכישה.
בשיטה הזו המערכת מצליחה לדוור ללקוחות מיילים מותאמים ופרסונאליים, עם הצעות רלוונטיות, שגורמות להם לחזור ולקנות, הכל על אוטומט.
בנוסף, המערכת מתפקדת גם כמערכת ניוזלטר עם יכולות פילוח (סגמנטציה) מתקדמות, למשל אפשר להגדיר פילוח של לקוחות שקנו טבעת ב 30 ימים האחרונים, רק מי שיתאים לפילוח הזה יקבל את המייל.
בדרך זו או אחרת, כמעט כל אחד ואחת מאיתנו רכש.ה ממוצרי שמחה זה אנחנו – החברה הגדולה בארץ לייבוא ושיווק מוצרים לאירוח ולימי הולדת.
הם פנו אלינו כדי לבנות להם אתר B2C שפונה ללקוח הסופי ואתר B2B שפונה ללקוחות עסקיים.
יצרנו להם אתר איקומרס בהתאמה אישית על מערכת מג׳נטו 2 כולל התממשקות מלאה דו כיוונית למערכת SAP.
את האתר יצרנו במטרה למכור ללקוחות פרטיים (B2C) שרואים מחיר אחד, ולמכור לעסקים (B2B) שרואים מחיר אחר. שני האתרים מנוהלים מאותה מערכת ניהול אך נמצאים על דומיינים שונים. היתרון בניהול 2 אתרים במערכת ניהול אחת הוא בעיקר נוחות בניהול (מנהלים אתר אחד ולא 2 נפרדים), מלאי מסונכרן ואחיד לשני האתרים וחיסכון בעלויות (עדכונים שוטפים, פיתוחים חדשים ושרתים).
את האתר יצרנו במטרה למכור ללקוחות פרטיים (B2C) שרואים מחיר אחד, ולמכור לעסקים (B2B) שרואים מחיר אחר. שני האתרים מנוהלים מאותה מערכת ניהול אך נמצאים על דומיינים שונים. היתרון בניהול 2 אתרים במערכת ניהול אחת הוא בעיקר נוחות בניהול (מנהלים אתר אחד ולא 2 נפרדים), מלאי מסונכרן ואחיד לשני האתרים וחיסכון בעלויות (עדכונים שוטפים, פיתוחים חדשים ושרתים).
פיתחנו סל צף המציג ללקוח בכל רגע נתון את המוצרים שהוא הוסיף (ומוסיף) לסל, הלקוח יכול בקלות להשוות את המוצרים והכמויות בסל לרשימת הקניות שלו ולהבטיח שלא שכח דבר.
יצרנו צ'ק אווט שבנוי מ 3 עמודות בדסקטופ, ובמובייל הכל מוצג בעמוד אחד: פרטים, משלוח, שיטת תשלום – זה הכל.
ככל שהצ'ק אווט ברור וללא שדות מיותרים כך יהיה נוח ללקוח לסיים את ההזמנה ולשלם עבורה.
יצרנו צ'ק אווט שבנוי מ 3 עמודות בדסקטופ, ובמובייל הכל מוצג בעמוד אחד: פרטים, משלוח, שיטת תשלום – זה הכל.
ככל שהצ'ק אווט ברור וללא שדות מיותרים כך יהיה נוח ללקוח לסיים את ההזמנה ולשלם עבורה.
יצרנו עמוד השראה שמספק לגולשים טיפים ורעיונות לגולשים בנושאי עיצוב, רשימת קניות ועוד. בכל עמוד כזה מוצגים המוצרים המומלצים ומעודדים את הגולש לקנות.
באתר בוצעה עבודת התממשקות דו כיוונית גדולה עם SAP.
כל המוצרים כולל כותרות, תיאור, מלאים, מחירונים (פרטיים/עסקיים), קטגוריות ואפילו תמונות מוצרים עולות לאתר אוטומטית.
כל ההזמנות מהאתר עוברות ישירות ל- SAP ומורידות ממלאי המוצרים בהתאם לכמויות שנרכשו.
באתר בוצעה עבודת התממשקות דו כיוונית גדולה עם SAP.
כל המוצרים כולל כותרות, תיאור, מלאים, מחירונים (פרטיים/עסקיים), קטגוריות ואפילו תמונות מוצרים עולות לאתר אוטומטית.
כל ההזמנות מהאתר עוברות ישירות ל- SAP ומורידות ממלאי המוצרים בהתאם לכמויות שנרכשו.
היתרון בהקמת אתר מכירות הוא היכולת למכור בכמה זירות ללא העמדת מלאי פיזי בזירה, אז למה לא לנצל את היתרון? יצרנו התממשקות לאתר עזריאלי ויצרנו סניף חדש לאתר באתר עזריאלי.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית להאמית קרהשק סכעיט דז מא, מנכם למטכין נשואי מנורךגולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, ושבעגט. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית להאמית קרהשק סכעיט דז מא, מנכם למטכין נשואי מנורךגולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, ושבעגט. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.
כבר שנה שאנחנו בתוך הפרוייקט ולאורך כל הדרך הייתי מרוצה מאוד מהיחס והמקצועיות של ג׳ורג׳ והצוות שלו. קטיה, המעצבת ידעה בדיוק איך לממש את החלומות העיצוביים שלי וג׳ורג׳ קשוב ומקצועי בכל הקשור לתכנות וקונספט החנות. היה ועדיין תענוג לעבוד יחד.
מחלבות גד נחשבת לאחת המחלבות המובילות בארץ לייצור גבינות. הם פנו אלינו כדי לבנות להם את אתר המכירות של המחלבה בה הם מציעים את הגבינות שלהם וגבינות של מחלבות נוספות שהם מארחים באתר. מוזמנים להתרשם ומקווים שיש לכם גבינת גד במקרר כי אתם לא תשלטו בגירויים…
ברמה הבסיסית למוצרים שבמבצע יש תווית עם שם המבצע, למשל "3 גבינות ב 35 ₪"
ברמה המתקדמת – משתמש שנמצא במוצר שבמצע, יכול בקליק אחד לראות את כל המוצרים שמשתתפים במבצע במקום להתחיל לחפש אותם ברחבי האתר.
חווית משתמש טובה שגורמת ללקוח להכניס יותר מוצרים לסל ולהגדיל את ממוצע קניה.
האתר משלב מוצרים רגילים ומוצרים שקילים שהחיוב עליהם מתבצע בפועל לאחר השקילה. הלקוח מכניס אשראי וההזמנה שלו בינתיים בהשהייה, רק אחרי הליקוט ועדכון המשקלים הלקוח מחוייב בסכום הסופי ומקבל על כך חשבונית מס קבלה עם המשקלים המעודכנים.
האתר משלב מוצרים רגילים ומוצרים שקילים שהחיוב עליהם מתבצע בפועל לאחר השקילה. הלקוח מכניס אשראי וההזמנה שלו בינתיים בהשהייה, רק אחרי הליקוט ועדכון המשקלים הלקוח מחוייב בסכום הסופי ומקבל על כך חשבונית מס קבלה עם המשקלים המעודכנים.
כל לקוח שרוכש בגד צובר נקודות, את הנקודות הוא יכול לממש בהזמנה הבאה. כמה יצבור וכמה תהיה שווה כל נקודה כמובן שניתן להגדיר, לא רק, ניתן להגדיר גם תאריך תפוגה לנקודות – למשל 3 חודשים – ויומיים לפני התפוגה ישלח מייל ללקוח שמזכיר לו לנצל את הנקודות שצבר. עובד מצוין.
כל לקוח שרוכש בגד צובר נקודות, את הנקודות הוא יכול לממש בהזמנה הבאה. כמה יצבור וכמה תהיה שווה כל נקודה כמובן שניתן להגדיר, לא רק, ניתן להגדיר גם תאריך תפוגה לנקודות – למשל 3 חודשים – ויומיים לפני התפוגה ישלח מייל ללקוח שמזכיר לו לנצל את הנקודות שצבר. עובד מצוין.
יצרנו מנגנון חיפוש שמציג תוצאות בזמן אמת, ניתן לחפש לפי שם המוצר, מק"ט, ברקוד ואפילו טעויות כתיב.
כמובן שניתן להוסיף את המוצר לסל ישירות מהחיפוש.
במקום להסתפק ב "אזל מהמלאי" נתנו ללקוח אפשרות לקבל עדכון עם חזרתו למלאי. כשהמלאי של המוצר מתעדכן הלקוח מקבל מייל אוטומטי שהמוצר חוזר למלאי, מייל שיחזיר את הלקוח לקנות באתר.
במקום להסתפק ב "אזל מהמלאי" נתנו ללקוח אפשרות לקבל עדכון עם חזרתו למלאי. כשהמלאי של המוצר מתעדכן הלקוח מקבל מייל אוטומטי שהמוצר חוזר למלאי, מייל שיחזיר את הלקוח לקנות באתר.
יצרנו קופה רק עם השדות ההכרחיים להשלמת הרכישה. בשלב הראשון הלקוח ממלא את הפרטים הבסיסיים: שם, טלפון ומייל, ולאחר מכן בוחר איך הוא רוצה לקבל את ההזמנה: משלוח או איסוף, ובהתאם לבחירתו יוצגו השדות. כך למשל אם בחר איסוף רק שדה של תאריך איסוף יופיע ושדות כתובת יוסתרו.
יצרנו קופה רק עם השדות ההכרחיים להשלמת הרכישה. בשלב הראשון הלקוח ממלא את הפרטים הבסיסיים: שם, טלפון ומייל, ולאחר מכן בוחר איך הוא רוצה לקבל את ההזמנה: משלוח או איסוף, ובהתאם לבחירתו יוצגו השדות. כך למשל אם בחר איסוף רק שדה של תאריך איסוף יופיע ושדות כתובת יוסתרו.
פיתחנו מודול משלוחים ואיסוף עצמי מתקדם. המודול מאפשר שליטה מלאה על אזורי השילוח, לכל אזור שילוח ניתן להגדיר ימי שילוח, טווחי שעות, מינימום למשלוח, מחיר משלוח, סגירת אזור בימים ספציפיים ועוד. כנ"ל לגבי האיסוף. שליטה מלאה ללקוח מבטיחה שלא יכנסו הזמנות בימים לא רצויים.
יצרנו עמוד מתכונים שקודם כל נותן ערך לגולש, שעוזר רבות לקידום בגוגל ולא פחות חשוב (אם לא הכי חשוב) מגדיל את ממוצע הקניה. הלקוח רואה את המתכון ואת כל המוצרים של המתכון, הוא יכול לבחור להוסיף את כל המוצרים לסל או מוצרים בודדים.
יצרנו עמוד מתכונים שקודם כל נותן ערך לגולש, שעוזר רבות לקידום בגוגל ולא פחות חשוב (אם לא הכי חשוב) מגדיל את ממוצע הקניה. הלקוח רואה את המתכון ואת כל המוצרים של המתכון, הוא יכול לבחור להוסיף את כל המוצרים לסל או מוצרים בודדים.
סוג של איש מכירות ששומר על קשר עם הלקוחות – אוטומטי.
זה מתחיל מפופ אפ עם הטבה לקניה הראשונה, סדרת מיילים שנשלחים ללקוחות שנרשמו עם הצעות למוצרים וסיפורים שמחזקים את האמון במותג, מיילים על נטישה לסל, וסדרת מיילים ללקוחות שרכשו או לא רכשו תקופה.
סוג של איש מכירות ששומר על קשר עם הלקוחות – אוטומטי.
זה מתחיל מפופ אפ עם הטבה לקניה הראשונה, סדרת מיילים שנשלחים ללקוחות שנרשמו עם הצעות למוצרים וסיפורים שמחזקים את האמון במותג, מיילים על נטישה לסל, וסדרת מיילים ללקוחות שרכשו או לא רכשו תקופה.
יצרנו מוצר מסוג מארז המאפשר לגד לבחור את המוצרים של המארז ולהציגם בצורה מעניינית ללקוחות. שלקוח רוכש את המארז, הכמויות במוצרים היחידים מתעדכנות בהתאם והמלאי תמיד מעודכן.
כבר שנה שאנחנו בתוך הפרוייקט ולאורך כל הדרך הייתי מרוצה מאוד מהיחס והמקצועיות של ג׳ורג׳ והצוות שלו. קטיה, המעצבת ידעה בדיוק איך לממש את החלומות העיצוביים שלי וג׳ורג׳ קשוב ומקצועי בכל הקשור לתכנות וקונספט החנות. היה ועדיין תענוג לעבוד יחד.
לילית קוסמטיקה היא יבואנית גדולה למותגי קוסמטיקה ובשמים המספקת את מוצריה לרוב הרשתות המוכרות. הם פנו אלינו כדי לבנות להם אתר איקומרס שאיתו יוכלו למכור ללקוח הסופי.
אפיינו, עיצבנו והקמנו עבורם אתר מכירות במערכת מג'נטו 2.
יצרנו בעמוד הבית אזור ללוק המושלם, מצד אחד רואים תמונה או וידאו של אישה מאופרת ובצד השני את המוצרים שנעשה בהם שימוש כדי להשיג את הלוק.
יצרנו בעמוד הבית אזור ללוק המושלם, מצד אחד רואים תמונה או וידאו של אישה מאופרת ובצד השני את המוצרים שנעשה בהם שימוש כדי להשיג את הלוק.
לכל אחת מהקטגוריות הראשיות, כדוגמת איפור, טיפוח וכד', יצרנו עמוד לובי המציע ללקוחה מותגים מובילים באותה קטגוריה, תתי קטגוריות, מבצעים מיוחדים וכמובן גם מוצרים פופולריים.
לכל אחת מהקטגוריות הראשיות, כדוגמת איפור, טיפוח וכד', יצרנו עמוד לובי המציע ללקוחה מותגים מובילים באותה קטגוריה, תתי קטגוריות, מבצעים מיוחדים וכמובן גם מוצרים פופולריים.
איך אפשר בלי, אתר שמבוסס על מותגי ענק, יצרנו עמוד מותגים ושמנו בתוכו את המותגים של החברה.
לחיצה על הלוגו מובילה לעמוד קטגוריה עם כל מוצרי המותג.
יצרנו עמוד של שובר מתנה (GIFT CARD) המאפשר למשתמשים באתר לרכוש מתנה ליקיריהם. מקבל/ת שובר המתנה יקבלו מספר שובר במייל, אותו הם יכולים לנצל באתר.
יצרנו עמוד של שובר מתנה (GIFT CARD) המאפשר למשתמשים באתר לרכוש מתנה ליקיריהם. מקבל/ת שובר המתנה יקבלו מספר שובר במייל, אותו הם יכולים לנצל באתר.
במקום להציג ללקוח הודעה רגילה של "אזל מהמלאי" ולהביא אותו למבוי סתום, אנחנו מציעים ללקוחה להרשם עם כתובת המייל שלה ולקבל עדכון שהמוצר חוזר למלאי.
מראה מראה, מי המוצר הכי טוב בשבילי?
לחוות דעת באתר יש יתרונות עצומים בהגדלת הביטחון בקניה.
משמשים כהוכחה חברתית אך בעיקר הם מטפלים בחסמים אצל הלקוח שלא תמיד תיאור בדף המוצר יכול לתת עליהם מענה.
צמר שטיחים היא רשת השטיחים המובילה בארץ למכירת שטיחים. הם פנו אלינו עם אתר לא קל לניהול, איטי, מסורבל ללקוח וביקשו מאיתנו שנבנה להם אתר חדש ברמה גבוהה. כמובן שנעינו לבקשה, אפיינו את האתר החדש ונתנו רעיונות לשיפורי החוויה באתר והמכירות, עצבנו ופיתחנו להם אתר בהתאמה אישית. התוצאה לפניכם.
כל לקוח והצורך שלו. באתר יש מעל 2,000 מוצרים וכדי שהלקוחות לא ילכו לאיבוד בשלל האפשרויות וינטשו, יצרנו שאלון קצר שבסופו הלקוח מקבל מספר הצעות לשטיחים שיכולים להתאים לו לפי בחירתו.
לקוחות יכולים לראות איך יראה השטיח בביתם ע"י שימוש ברכיב מציאות מדומה. כל שעליהם לעשות זה לבחור שטיח, להפעיל את המצלמה ולכוון אותה אל החלל אליו השטיח מיועד.
לקוחות יכולים לראות איך יראה השטיח בביתם ע"י שימוש ברכיב מציאות מדומה. כל שעליהם לעשות זה לבחור שטיח, להפעיל את המצלמה ולכוון אותה אל החלל אליו השטיח מיועד.
לרובינו קשה מאוד לדמיין גודל שטיח לפי מידה (למשל 120X180) ולאיזה חלל הוא יכול להתאים. המאיירת המוכשרת שלנו יצרה אייקונים ויזואלים שמראים ללקוח את המידות ולאיזה חללים הם יכולים להתאים.
לרובינו קשה מאוד לדמיין גודל שטיח לפי מידה ולאיזה חלל הוא יכול להתאים. יצרנו איורים לכל מקבץ מידות שיעזרו ללקוח לחפש שטיחים לפי גודל שטיח, תודות לאיורים הרבה יותר קל ללקוח לבחור שטיח לפי מידה.
כחלק מהאפיון, חקרנו את חסמי הקניה אצל הלקוח בזמן קניית שטיח אונליין והבנו שאחד החסמים הוא הדאגה שהשטיח לא יתאים לחלל ולפריטים בו.
ואז, הצענו את ההצעה הבאה: לא אהבת – לא שילמת!
הקונה מכניס כ.אשראי אבל החיוב בפועל מתבצע לאחר 3 ימים, אם בזמן הזה הוא לא אהב את השטיח הוא יוצר קשר עם השירות להודיע על כך. כמובן שזה לא נגמר כאן ויש המשך מכירה – על זה לא נמשיך לפרט לשמירה על פרטיות הלקוח.
יצרנו תפריט ניווט מיוחד, קטגוריות פופולריות יותר כמו "שטיחים לסלון" הבלטנו בתמונה, קטגוריות פחות פופולריות מוצגות כקישורים כדי להפחית עומס ולמקד את הגולש
יצרנו תפריט ניווט מיוחד, קטגוריות פופולריות יותר כמו "שטיחים לסלון" הבלטנו בתמונה, קטגוריות פחות פופולריות מוצגות כקישורים כדי להפחית עומס ולמקד את הגולש
יצרנו עמוד כתבות המאפשר ללקוח לפרסם כתבות. העמוד נותן ערך לגולש ועוזר לו בתהליך הקניה מצד אחד, ומצד שני הכתבות מופיעות בגוגל ומייצרות תנועה חדשה לאתר ויוצרות מצב של Win Win
העמוד מספר על שיתופי הפעולה של צמר שטיחים עם מעצבים מכל רחבי הארץ, על היתרונות בעבודה מולם וההזדמנות להיות מעצב בשת״פ, ומזמין מעצבים נוספים להצטרף אליהם להצלחה.
העמוד גם מציג חלק מהפרויקטים המשותפים בין צמר למעצבים ומראה את התוצאות המדהימות שהמעצבים יכולים להשיג ללקוחותיהם.
למי שלא מכיר, רסטרטו היא אחת החברות הגדולות בארץ לייבוא מוצרי גלם איכותיים, בין המותגים שלה תמצאו את Mutti, Ortiz, De Cecco ועד רבים.
הם פנו אלינו כדי לבנות להם חנות אינטרנטית במטרה למכור ללקוחות פרטיים, עצבנו והקמנו להם חנות בהתאמה אישית על מערכת מג׳נטו וההזמנות לא אחרו להגיע 🙂
הקטלוג של רסטרטו בנוי בצורה יפהיפה עם 4 מוצרים בשורה ועמודה ימנית עם סל הקניות שתמיד צף כדי להציג לגולש את המוצרים שיש לו בסל בכל רגע – סוג של רשימת קניות.
בנוסף, עשינו ממשק של הזמנה מהירה, למעשה מתוך הקטלוג אפשר ללחוץ על כפתור ״הזמנה מהירה״ ולעבור לממשק ״פשוט״ יותר שמציג את המוצרים כרשימה ומאפשר לגולשים להוסיף את המוצרים שהם רוצים בצורה מהירה יותר.
הקטלוג של רסטרטו בנוי בצורה יפהיפה עם 4 מוצרים בשורה ועמודה ימנית עם סל הקניות שתמיד צף כדי להציג לגולש את המוצרים שיש לו בסל בכל רגע – סוג של רשימת קניות.
בנוסף, עשינו ממשק של הזמנה מהירה, למעשה מתוך הקטלוג אפשר ללחוץ על כפתור ״הזמנה מהירה״ ולעבור לממשק ״פשוט״ יותר שמציג את המוצרים כרשימה ומאפשר לגולשים להוסיף את המוצרים שהם רוצים בצורה מהירה יותר.
זו לא פעם ראשונה שאנחנו מקימים עמוד מתכונים באתר מזון, מה שהדהים אותנו בעמוד מתכונים של רסטרטו אלה התמונות המדהימות שהם צלמו (פרגון ענק לדניה ממתכוניישין) – פשוט אליפות!
לעמוד מתכונים יש כמה צדדים חיוביים, הוא עוזר לגולש להכין מאכלים חדשים שלא הכיר ובכך לשפר לו את איכות החיים (אנחנו מאמינים שאוכל טוב משפר איכות חיים :)), הוא מגדיל את ממוצע ההזמנה כי בעמוד מתכון מוצגים כל המוצרים שצריך להכנתו והגולש בדרך גלל מוסיף את כל מוצרי המתכון לסל, ואחרון, זה עוזר בתנועה לאתר כי הרי לא כל הלקוחות הפוטנציאלים יקלידו רסטרטו בגוגל אלה יותר את שם המתכון.
נניח שגולש אוהד גדול של מוצרי Mutti, הוא יכול להגיע לעמוד המותג בקלי קלות.
כל עמוד מותג יש לו את הסיפור שלו שמכניס את הגולש לעולם שלו, את המוצרים שלו ולפעמים גם את המבצעים שלו.
נניח שגולש אוהד גדול של מוצרי Mutti, הוא יכול להגיע לעמוד המותג בקלי קלות.
כל עמוד מותג יש לו את הסיפור שלו שמכניס את הגולש לעולם שלו, את המוצרים שלו ולפעמים גם את המבצעים שלו.
אם תציעו לגולש להוסיף עוד מוצרים לסל לקבלת משלוח חינם, הוא ישקול, ובהרבה פעמים הוא גם יוסיף עוד מוצרים לקבלת המשלוח.
התוצאה: הגדלת ממוצע קניה!
אם תציעו לגולש להוסיף עוד מוצרים לסל לקבלת משלוח חינם, הוא ישקול, ובהרבה פעמים הוא גם יוסיף עוד מוצרים לקבלת המשלוח.
הדברים ״הקטנים״ האלה בחנויות אונליין אחראים על יותר אושר ללקוח ומחזור יותר גדול בחנות שלכם.
המדיה החברתית היא מקור תנועה משמעותי לכל אתר מכירות, כל קטלוג המוצרים של רסטרטו מועבר לפייסבוק מה שמאפשר לרסטרטו לתייג מוצרים מהאתר בתוך פוסטים בפייסבוק.
לקוחות פוטנציאלים נחשפים לפוסטים שלהם ורואים את המוצרים על גבי התמונה וגם לצידה, לחיצה על המוצר מעבירה את הלקוח הישר לעמוד מוצר. כיף!
המדיה החברתית היא מקור תנועה משמעותי לכל אתר מכירות, כל קטלוג המוצרים של רסטרטו מועבר לפייסבוק מה שמאפשר לרסטרטו לתייג מוצרים מהאתר בתוך פוסטים בפייסבוק.
לקוחות פוטנציאלים נחשפים לפוסטים שלהם ורואים את המוצרים על גבי התמונה וגם לצידה, לחיצה על המוצר מעבירה את הלקוח הישר לעמוד מוצר. כיף!
אם טרם קניתם בשר באינטרנט, זה הזמן. במקום לחכות בתור, לסחוב את הבשר, לאלץ לנסוע הביתה שהבשר לא יתקלקל באוטו, הבשר פשוט מגיע עד אליכם.
יזמים עם חזון גדול פנו אלינו כדי לבנות להם אתר חנות, בנינו להם גם אפליקציה ומערכת שיווק כי הם רוצים להוביל את התחום, הנה התוצאה:
יש כאלה שיודעים את סוג הבשר שהם צריכים, ויש את אלה שבא להם אולי על האש אבל לא בטוחים בסוג הבשר המתאים.
יצרנו תפריט וחלקנו אותו בהפרדה עדינה לשניים: לפי צורת ההכנה: לנפנף, לבשל, וילדים מצד אחד, מצד שני לפי סוגי הבשר: טחונים, בשר עגל כבש, בשר בקר וכו'.
יש כאלה שיודעים את סוג הבשר שהם צריכים, ויש את אלה שבא להם אולי על האש אבל לא בטוחים בסוג הבשר המתאים.
יצרנו תפריט וחלקנו אותו בהפרדה עדינה לשניים: לפי צורת ההכנה: לנפנף, לבשל, וילדים מצד אחד, מצד שני לפי סוגי הבשר: טחונים, בשר עגל כבש, בשר בקר וכו'.
שאלה שחוזרת על עצמה אצל הרבה קונים היא ״כמה בשר אני צריך?״
במקום לתת לקונים בחנות לתהות בשאלה הזו ואולי לנטוש את האתר, בנינו מחשבון בשר שבעזרתו הם יוכלו לבחור אתה מספר הסועדים, מבוגרים וילדים, ולקבל את משקל הבשר המומלץ.
שאלה שחוזרת על עצמה אצל הרבה קונים היא ״כמה בשר אני צריך?״, במקום לתת לקונים בחנות לתהות בשאלה הזו ואולי לנטוש את האתר, בנינו מחשבון בשר שבעזרתו הם יוכלו לבחור אתה מספר הסועדים, מבוגרים וילדים, ולקבל את משקל הבשר המומלץ.
יצרנו דף מוצר שמאפשר קניית בשר לפי משקל או לפי יחידה, אפשרות של בחירת צורת חיתוך, השארת הערה לקצב (תחתוך דק דק לשווארמה), נתנו הסברים על אופן הטיפול בבשר, מתכונים ומוצרים קשורים והכי חשוב שמרנו על סדר וזרימה נכונה.
חובה באתר מסוג כזה! לא צריך להטריח לקוחות חוזרים להזין את פרטי האשראי שלהם בכל פעם מחדש.
האתר מציע למזמינים לשמור את כרטיס האשראי לקניה עתידית, כמובן ששמירת הכרטיס מתבצעת בטוקן מיוחד ואינו נשמר באתר אלא בחברת הסליקה. בצורה הזו לקוחות יכולים לבחור מוצרים ולשלם במינימום זמן, כתובתם שמורה ועכשיו גם כרטיס האשראי. עוד סיבה למה לקנות מהחנות של מיטנט – נוחות וקניה מהירה באמת.
חובה באתר מסוג כזה! לא צריך להטריח לקוחות חוזרים להזין את פרטי האשראי שלהם בכל פעם מחדש.
האתר מציע למזמינים לשמור את כרטיס האשראי לקניה עתידית, כמובן ששמירת הכרטיס מתבצעת בטוקן מיוחד ואינו נשמר באתר אלא בחברת הסליקה. בצורה הזו לקוחות יכולים לבחור מוצרים ולשלם במינימום זמן, כתובתם שמורה ועכשיו גם כרטיס האשראי. עוד סיבה למה לקנות מהחנות של מיטנט – נוחות וקניה מהירה באמת.
"בול חצי קילו" – יוצא מדי פעם שחותכים בול את נתח הבשר במשקל המבוקש, רוב הפעמים זה פשוט לא קורה 🙂 אפשרנו למיטנט לערוך את משקל המוצר בהזמנה לאחר השקילה, שינוי המשקל של המוצר משנה את המחיר אוטומטית ורק לאחר השינוי כרטיס האשראי מחוייב והחשבונות יוצאת עם המשקלים המעודכנים.
"בול חצי קילו" – יוצא מדי פעם שחותכים בול את נתח הבשר במשקל המבוקש, רוב הפעמים זה פשוט לא קורה 🙂 אפשרנו למיטנט לערוך את משקל המוצר בהזמנה לאחר השקילה, שינוי המשקל של המוצר משנה את המחיר אוטומטית ורק לאחר השינוי כרטיס האשראי מחוייב והחשבונות יוצאת עם המשקלים המעודכנים.
אי אפשר להקים אתר שמתעסק באוכל בלי שיהיה בו מתכונים. המתכונים נמצאים בעמוד ייעודי לכך וגם משולבים בתוך דפי מוצר. בתוך דף מתכון אפשר כמובן לשלב תמונות ווידאו למתכון אבל הכי חשוב זה שניתן להוסיף מוצרים קשורים – בצורה הזו, לקוחות שאהבו את המתכון לא יצטרכו לחפש את המוצרים בחנות ומתוך דף המתכון הם מוסיף את המוצר לסל ומזמינים.
החנות של מיטנט עלתה מהר מאוד לעמוד הראשון של גוגל כמו הרבה חנויות שבנינו.
חפשו בגוגל: קניית בשר באינטרנט, קניית בשר אונליין ועוד.
בעזרת מערכת ההתראות שלנו מיטנט תמיד בקשר ישיר עם הלקוחות. שולחים להם רעיונות למתכונים, מכירים להם נתחים מעניינים, מעודדים אותם להזמין ולקבל את המשלוח הביתה.
בעזרת מערכת ההתראות שלנו מיטנט תמיד בקשר ישיר עם הלקוחות. שולחים להם רעיונות למתכונים, מכירים להם נתחים מעניינים, מעודדים אותם להזמין ולקבל את המשלוח הביתה.
בעזרת מערכת ההתראות שלנו מיטנט תמיד בקשר ישיר עם הלקוחות. שולחים להם רעיונות למתכונים, מכירים להם נתחים מעניינים, מעודדים אותם להזמין ולקבל את המשלוח הביתה.
אפיינו והגדרנו את דפוסי ההתנהגות של הלקוחות, הגדרנו מיילים שישלחו אוטומית ללקוחות בכל מיני מקרים, למשל לקוח שקונה אז אחרי 3 ימים הלקוח יקבל מייל להשארת חוות דעת, אחרי 7 ימים הוא יקבל מייל על נתח אחר שיכול לעניין אותו ועוד מיילים אחרים. המיילים הופכים את חווית הקניה לאישית ומחזירים לקוחות לקנות כל הזמן.
אפיינו והגדרנו את דפוסי ההתנהגות של הלקוחות, הגדרנו מיילים שישלחו אוטומית ללקוחות בכל מיני מקרים, למשל לקוח שקונה אז אחרי 3 ימים הלקוח יקבל מייל להשארת חוות דעת, אחרי 7 ימים הוא יקבל מייל על נתח אחר שיכול לעניין אותו ועוד מיילים אחרים. המיילים הופכים את חווית הקניה לאישית ומחזירים לקוחות לקנות כל הזמן.
כל הזכויות שמורות © 2009-2018
ענה על שאלון ותוך 10 דק׳ יהיה לך ביד
אפיון מרשים ומקצועי לאתר המכירות שלך!