קרינה אונליין - אתר ואפליקציית איקומרס

"קרינה" משלבת בין חנות אופנה ופריטים מיוחדים לבית לבין הרצאות מרתקות ומעוררות השראה. מספיק ביקור אחד כדי שתבינו כמה אהבה וחיים יש במקום הזה.

הם פנו אלינו במטרה שנבנה להם אתר חנות שיאפשר להם למכור את הפריטים וההרצאות אונליין, פרגון למעצב קרן מסטודיו Creamfresh שעיצבה את האתר.

גלריית מוצר מיוחדת

פיתוח הגלריה בדף מוצר נעשה בצורה שונה מהרגיל, במקום להציג תמונה אחת גדולה ותמונות ניווט קטנות לגלריה, פיתחנו גלריה שמציגה 4 תמונות גדולות, 2 בשורה, וכמובן זום בריחוף על התמונה.
עמוד גלריית מוצר מיוחדת בתצוגת דסקטופ שמציגה 4 תמונות גדולות, 2 בשורה וזום בריחוף על התמונה. בדף ניתן למצוא מעבר למידע על הפריט גם איך לטפל במוצר ומדיניות משלוחים והחזרות למוצר. אתר חנות וירטואלית שנבנה ע"י סוכנות האיקומרס Original Concepts עבור "קרינה אונליין" - חנות איקומרס למכירת פרטי לבוש ואופנה

מבנה קטלוג מיוחד

במקום גריד של 4 מוצרים בשורה, עשינו מבנה של תמונה גדולה בכל מיני מקומות בקטגוריה, זה יוצר עניין בקטלוג והופך אותו לשונה מ 99% מהאתרים.
מבנה קטלוג מיוחד שמכיל תמונות בגדלים שונים. אתר חנות וירטואלית שנבנה ע"י סוכנות האיקומרס Original Concepts עבור "קרינה אונליין" - חנות איקומרס למכירת פרטי לבוש ואופנה

מבנה קטלוג מיוחד

במקום גריד של 4 מוצרים בשורה, עשינו מבנה של תמונה גדולה בכל מיני מקומות בקטגוריה, זה יוצר עניין בקטלוג והופך אותו לשונה מ 99% מהאתרים.

מבנה קטלוג מיוחד שמכיל תמונות בגדלים שונים. אתר חנות וירטואלית שנבנה ע"י סוכנות האיקומרס Original Concepts עבור "קרינה אונליין" - חנות איקומרס למכירת פרטי לבוש ואופנה

היילייטס במובייל

הצגנו בעמוד בית במובייל את הקטגוריות של האתר בהיילייטס, יצרנו עניין וסוג של עכשיוויות שמדברת בשפה של אינסטגרם. זה שונה, זה יפה, זה פרקטי.

בעמוד בית במובייל תצוגה הקטגוריות של האתר בהיילייטס שמזכיר את הנראות של אינסטגרם. אתר חנות וירטואלית שנבנה ע"י סוכנות האיקומרס Original Concepts עבור "קרינה אונליין" - חנות איקומרס למכירת פרטי לבוש ואופנה
בעמוד בית במובייל תצוגה הקטגוריות של האתר בהיילייטס שמזכיר את הנראות של אינסטגרם. אתר חנות וירטואלית שנבנה ע"י סוכנות האיקומרס Original Concepts עבור "קרינה אונליין" - חנות איקומרס למכירת פרטי לבוש ואופנה

היילייטס במובייל

הצגנו בעמוד בית במובייל את הקטגוריות של האתר בהיילייטס, יצרנו עניין וסוג של עכשיוויות שמדברת בשפה של אינסטגרם. זה שונה, זה יפה, זה פרקטי.

בלוג השראה

יצרנו לה בלוג לפרסום ההשראה (ויש המון), קידום הרצאות, וידאו בלוג, ראיונות אחד על אחד ועוד.

עמוד בלוג לכתבות השראה. אתר חנות וירטואלית שנבנה ע"י סוכנות האיקומרס Original Concepts עבור "קרינה אונליין" - חנות איקומרס למכירת פרטי לבוש ואופנה

בלוג השראה

יצרנו בלוג לפרסום ההשראה (ויש המון), קידום הרצאות, וידאו בלוג, ראיונות אחד על אחד ועוד.

עמוד בלוג לכתבות השראה. אתר חנות וירטואלית שנבנה ע"י סוכנות האיקומרס Original Concepts עבור "קרינה אונליין" - חנות איקומרס למכירת פרטי לבוש ואופנה

חנות באינסטגרם

ממשקנו את המוצרים לאינסטגרם ואפשרנו ל "קרינה" לתייג מוצרים שיש לה בחנות על גבי תמונות האינסטגרם. כך היא משפרת את חווית הקניה ועוזרת ללקוחות שמתעניינים במוצרים להגיע למוצר בחנות בקליק על המוצר המתוייג.

חנות באינסטגרם והתממשקות של המוצרים לאינסטגרם ע"י תיוג מוצרים. אתר חנות וירטואלית שנבנה ע"י סוכנות האיקומרס Original Concepts עבור "קרינה אונליין" - חנות איקומרס למכירת פרטי לבוש ואופנה
חנות באינסטגרם והתממשקות של המוצרים לאינסטגרם ע"י תיוג מוצרים. אתר חנות וירטואלית שנבנה ע"י סוכנות האיקומרס Original Concepts עבור "קרינה אונליין" - חנות איקומרס למכירת פרטי לבוש ואופנה

חנות באינסטגרם

ממשקנו את המוצרים לאינסטגרם ואפשרנו ל "קרינה" לתייג מוצרים שיש לה בחנות על גבי תמונות האינסטגרם. כך היא משפרת את חווית הקניה ועוזרת ללקוחות שמתעניינים במוצרים להגיע למוצר בחנות בקליק על המוצר המתוייג.

אפליקציית iOS & Android

תודות לאפליקציה ומערכת הפושים הייחודית שלנו, "קרינה" שומרים על קשר עם הלקוחות שלהם ע"י שליחת פושים למשתמשי האפליקציה. פושים מושכים, מיוחדים, ייחודיים, תמונה וידאו קרוסלה ועוד.
אפליקציית מכירות באינטרנט של "KARINA" שמציג שימוש בהתראות (פושים) שמחזירים לקוחות לקנות. שומרים על קשר עם הלקוחות ע"י שליחת פושים למשתמשי האפליקציה - חווית משתמש גבוהה ללקוחות שהורידו את האפליקציה - בניית אפליקציית חנות ע"י סוכנות איקומרס Original Concepts

פושים שמחזירים לקוחות לקנות

תודות לאפליקציה ומערכת הפושים הייחודית שלנו, "קרינה" שומרים על קשר עם הלקוחות שלהם ע"י שליחת פושים למשתמשי האפליקציה. פושים מושכים, מיוחדים, ייחודיים, תמונה וידאו קרוסלה ועוד.

פושים שמחזירים לקוחות לקנות

תודות לאפליקציה ומערכת הפושים הייחודית שלנו, "קרינה" שומרים על קשר עם הלקוחות שלהם ע"י שליחת פושים למשתמשי האפליקציה. פושים מושכים, מיוחדים, ייחודיים, תמונה וידאו קרוסלה ועוד.

אפליקציית מכירות באינטרנט של "KARINA" שמציג שימוש בהתראות (פושים) שמחזירים לקוחות לקנות. שומרים על קשר עם הלקוחות ע"י שליחת פושים למשתמשי האפליקציה - חווית משתמש גבוהה ללקוחות שהורידו את האפליקציה - בניית אפליקציית חנות ע"י סוכנות איקומרס Original Concepts

התוצאה - מדהימה !!!

אנחנו הגענו לג'ורג' אחרי שפגשנו שלוש חברות שונות לפיתוח אתרים , מיד אחרי הפגישה עם ג'ורג' הבנו שאנחנו הולכים איתו.
ג'ורג' איש מקצוע ברמה מאוד גבוהה ולא מתפשר על כלום מה שהיה לנו מאוד חשוב
הדרך הייתה מהנה ומלמדת עם הרבה סלבנות מצידם ( לאנשים כמונו שלא הכירו את עולם האיקומרס כלל)
והתוצאה - מדהימה !!!
תודה רבה לג'ורג' , ערן וכל צוות אוריג'ינל קונספטס , בטוח שנמשיך לעבוד יחד

עמי דיין - בעלים של חברת קרינה - לקוח של סוכנות איקומרס Original Concepts

עמי דיין

מוכן להתחיל? צור איתנו קשר

שיחה טלפונית

רוצה שנחזור אליך?

My Anabelle - חנות תכשיטים

מאי אנאבל היא חנות לתכשיטים ואקססוריז מהמובילות בארץ. הם פנו אלינו לפני כמה שנים שהייתה להם חנות תבניתית בקוד סגור שהגבילה אותם לצמוח.
הקמנו להם חנות אינטרנטית מותאמת אישית על מערכת מג'נטו, אפליקציה תואמת ומערכת שימור לקוחות שמחזיר לקוחות לקנות באופן אוטומטי.

רכישה היישר

מתמונות האינסטאגרם

למאי אנאבל חשבון אינסטאגרם עם מעל 30,000 עוקבים.

מכיוון שאינסטאגרם אינה מאפשרת הוספת קישור לתמונה, הרבה עוקבים שרוצים לקנות את המוצר לא מוצאים את דרכם אליו. 

הטמענו עמוד אינסטאגרם שמאפשר למאי אנאבל להציג תמונות מהאינסטאגרם בתוך החנות, לתייג ולקשר את המוצרים שבתמונות למוצרים שלהם באתר.

בשיטה הזו יותר לקוחות מוצאים את דרכם למוצרים מה שמוביל ליותר קניות.

רכישה היישר

מתמונות האינסטאגרם

למאי אנאבל חשבון אינסטאגרם עם מעל 30,000 עוקבים.

מכיוון שאינסטאגרם אינה מאפשרת הוספת קישור לתמונה, הרבה עוקבים שרוצים לקנות את המוצר לא מוצאים את דרכם אליו. 

הטמענו עמוד אינסטאגרם שמאפשר למאי אנאבל להציג תמונות מהאינסטאגרם בתוך החנות, לתייג ולקשר את המוצרים שבתמונות למוצרים שלהם באתר.

בשיטה הזו יותר לקוחות מוצאים את דרכם  מה שמוביל ליותר קניות

GIFT CARD

"אם חיפשתן מתנה ולא הצלחתן לבחור, גיפט קארד של מיי אנאבל הינו הפתרון החלומי!"

קניית כרטיס מתנה מאפשר לכל אחד להפתיע את יקיריו במתנה מיוחדת. כדי לרכוש כרטיס מתנה צריך לקבוע את מחיר הכרטיס, לכתוב שם המקבל/ת, ברכה אישית ולקבוע באיזה תאריך הגיפט קארד ישלח.

זהו, הכרטיס ישלח לנמען בתאריך שנקבע.

GIFT CARD

"אם חיפשתן מתנה ולא הצלחתן לבחור, גיפט קארד של מיי אנאבל הינו הפתרון החלומי!"

קניית כרטיס מתנה מאפשר לכל אחד להפתיע את יקיריו במתנה מיוחדת.

כל שצריך לעשות זה:

  • לקבוע את מחיר הכרטיס
  • שם המקבל/ת
  • לכתוב ברכה אישית
  • לקבוע באיזה תאריך הגיפט קארד ישלח

זהו, הכרטיס ישלח לנמען בתאריך שנקבע.

הירשם לעדכון שפריט זה חוזר למלאי

לקוחות יכולים להירשם לקבלת עדכון במייל שפריט חוזר למלאי, מנהל החנות מעדכן את המלאי והמיילים נשלחים אוטומטית לכל הנרשמים.

הירשם לעדכון

שפריט זה חוזר למלאי

לקוחות יכולים להירשם לקבלת עדכון במייל שפריט חוזר למלאי, מנהל החנות מעדכן את המלאי והמיילים נשלחים אוטומטית לכל הנרשמים.

ראשונים בגוגל

גם החנות של מאי אנאבל עלתה לעמודים הראשונים בגוגל, תוצאות ראשונות תחת ביטויים תחרותיים.

חפשו בגוגל: תכשיטי כסף, שרשאות כסף, טבעות כסף

ראשונים בגוגל

גם החנות של מאי אנאבל עלתה לעמודים הראשונים בגוגל, תוצאות ראשונות תחת ביטויים תחרותיים.

חפשו בגוגל: תכשיטי כסף, שרשאות כסף, טבעות כסף

אפליקציה תואמת

הלקוחות של מאי אנאבל לא צריכים לזכור את כתובת החנות, הם מקליקים על אייקון בסמארטפון שלהם ומתחילים לקנות באפליקציה.

פושים שמחזירים

לקוחות לקנות

מאי אנאבל עושים שימוש במערכת הפושים (התראות) הייחודית שלנו כדי להחזיר את משתמשי האפליקציה לחנות.

פושים כאלה יכולים להיות על קולקציה חדשה, פריטים שחזרו למלאי, מבצע כלשהו, ברכה לחג ועוד…

שימוש בהתראות עשירות (Rich Push) הכוללות תמונה או GIF, וידאו, אודיו או אפילו קרוסלה מעבירים את המסר בצורה הרבה יותר ויז'ואלית ואינטרקטיבית מצד אחד, מצד שני מייחד אותם ושם אותם לפני כל המתחרים. בתחום הזה יש מלא מתחרים ולהקדים את כולם זה סופר חשוב להצלחת החנות.

פושים שמחזירים לקוחות לקנות

מאי אנאבל עושים שימוש במערכת הפושים (התראות) הייחודית שלנו כדי להחזיר את משתמשי האפליקציה לחנות.

פושים כאלה יכולים להיות על קולקציה חדשה, פריטים שחזרו למלאי, מבצע כלשהו, ברכה לחג ועוד…

שימוש בהתראות עשירות (Rich Push) הכוללות תמונה או GIF, וידאו, אודיו או אפילו קרוסלה מעבירים את המסר בצורה הרבה יותר ויז'ואלית ואינטרקטיבית מצד אחד, מצד שני מייחד אותם ושם אותם לפני כל המתחרים. בתחום הזה יש מלא מתחרים ולהקדים את כולם זה סופר חשוב להצלחת החנות.

Rich-Push

פושים שמחזירים לקוחות לקנות

מאי אנאבל עושים שימוש במערכת הפושים (התראות) הייחודית שלנו כדי להחזיר את משתמשי האפליקציה לחנות.

פושים כאלה יכולים להיות על קולקציה חדשה, פריטים שחזרו למלאי, מבצע כלשהו, ברכה לחג ועוד…

שימוש בהתראות עשירות (Rich Push) הכוללות תמונה או GIF, וידאו, אודיו או אפילו קרוסלה מעבירים את המסר בצורה הרבה יותר ויז'ואלית ואינטרקטיבית מצד אחד, מצד שני מייחד אותם ושם אותם לפני כל המתחרים. בתחום הזה יש מלא מתחרים ולהקדים את כולם זה סופר חשוב להצלחת החנות.

ניוזלטר, שיווק אוטומטי וכל מה שביניהם.

כל מי שנרשם לאתר מאיי אנאבל מקבל מיילים בהתאם להתנהגותו בחנות ולנקודה בה הוא נמצא בתהליך הקניה. למשל אם גולש נוטש את הסל הוא יקבל מייל ממאי אנאבל שיחזיר אותו להשלים את הרכישה.

בשיטה הזו המערכת מצליחה לדוור ללקוחות מיילים מותאמים ופרסונאליים, עם הצעות רלוונטיות, שגורמות להם לחזור ולקנות, הכל על אוטומט.

בנוסף, המערכת מתפקדת גם כמערכת ניוזלטר עם יכולות פילוח (סגמנטציה) מתקדמות, למשל אפשר להגדיר פילוח של לקוחות שקנו טבעת ב 30 ימים האחרונים, רק מי שיתאים לפילוח הזה יקבל את המייל. 

ניוזלטר, שיווק אוטומטי וכל מה שביניהם.

כל מי שנרשם לאתר מאיי אנאבל מקבל מיילים בהתאם להתנהגותו בחנות ולנקודה בה הוא נמצא בתהליך הקניה. למשל אם גולש נוטש את הסל הוא יקבל מייל ממאי אנאבל שיחזיר אותו להשלים את הרכישה.

בשיטה הזו המערכת מצליחה לדוור ללקוחות מיילים מותאמים ופרסונאליים, עם הצעות רלוונטיות, שגורמות להם לחזור ולקנות, הכל על אוטומט.

בנוסף, המערכת מתפקדת גם כמערכת ניוזלטר עם יכולות פילוח (סגמנטציה) מתקדמות, למשל אפשר להגדיר פילוח של לקוחות שקנו טבעת ב 30 ימים האחרונים, רק מי שיתאים לפילוח הזה יקבל את המייל. 

Newsletter

בזכותם העסק שלי עף והפך למכונה שלא מפסיקה לייצר הכנסות

פניתי לאוריגינל קונספט אחרי שקיבלתי מספר המלצות מחברים מהתחום וכבר בהתחלה הרגשתי בהבדל: מעבר ליחס המדהים והסבלנות האין סופית, שפע הידע והמקצועיות שקיבלתי הביאו אותי להגיע לאתר הנמצא בין המובילים בתחומו בארץ!

היום (אנחנו צמודים כבר יותר משנתיים) אני יכולה להודות שזה הצעד הכי חכם שעשיתי עבור העסק שלי. הגשמתי חלומות שלא ידעתי אפילו שקיימים. בזכותם העסק שלי עף והפך למכונה שלא מפסיקה לייצר הכנסות. למדתי איך לבדל את העסק שלי, איך לשווק אותו, איך למכור ואיך לעשות את זה באופן אוטומטי שיעבוד בשבילי.

ללא ספק, הבחירה באוריגינל קונספט הייתה ההחלטה הכי טובה שקיבלתי עבור העסק שלי.

לימור איפרגן

מוכן להתחיל? צור איתנו קשר

שיחה טלפונית

רוצה שנחזור אליך?

Meatnet - חנות לקניית בשר באינטרנט

אם טרם קניתם בשר באינטרנט, זה הזמן. במקום לחכות בתור, לסחוב את הבשר, לאלץ לנסוע הביתה שהבשר לא יתקלקל באוטו, הבשר פשוט מגיע עד אליכם.
יזמים עם חזון גדול פנו אלינו כדי לבנות להם אתר חנות, בנינו להם גם אפליקציה ומערכת שיווק כי הם רוצים להוביל את התחום, הנה התוצאה:

תפריט ניווט

לפי סגנון קניה

יש כאלה שיודעים את סוג הבשר שהם צריכים, ויש את אלה שבא להם אולי על האש אבל לא בטוחים בסוג הבשר המתאים.

יצרנו תפריט וחלקנו אותו בהפרדה עדינה לשניים: לפי צורת ההכנה: לנפנף, לבשל, וילדים מצד אחד, מצד שני לפי סוגי הבשר: טחונים, בשר עגל כבש, בשר בקר וכו'.

תפריט ניווט

לפי סגנון קניה

יש כאלה שיודעים את סוג הבשר שהם צריכים, ויש את אלה שבא להם אולי על האש אבל לא בטוחים בסוג הבשר המתאים.

יצרנו תפריט וחלקנו אותו בהפרדה עדינה לשניים: לפי צורת ההכנה: לנפנף, לבשל, וילדים מצד אחד, מצד שני לפי סוגי הבשר: טחונים, בשר עגל כבש, בשר בקר וכו'.

מחשבון בשר

שאלה שחוזרת על עצמה אצל הרבה קונים היא ״כמה בשר אני צריך?״

במקום לתת לקונים בחנות לתהות בשאלה הזו  ואולי לנטוש את האתר, בנינו מחשבון בשר שבעזרתו הם יוכלו לבחור אתה מספר הסועדים, מבוגרים וילדים, ולקבל את משקל הבשר המומלץ.

מחשבון בשר

שאלה שחוזרת על עצמה אצל הרבה קונים היא ״כמה בשר אני צריך?״, במקום לתת לקונים בחנות לתהות בשאלה הזו  ואולי לנטוש את האתר, בנינו מחשבון בשר שבעזרתו הם יוכלו לבחור אתה מספר הסועדים, מבוגרים וילדים, ולקבל את משקל הבשר המומלץ.

דף מוצר

עשיר ומיוחד

יצרנו דף מוצר שמאפשר קניית בשר לפי משקל או לפי יחידה, אפשרות של בחירת צורת חיתוך, השארת הערה לקצב (תחתוך דק דק לשווארמה), נתנו הסברים על אופן הטיפול בבשר, מתכונים ומוצרים קשורים והכי חשוב שמרנו על סדר וזרימה נכונה.

שמירת כרטיס אשראי

לקניות עתידיות

חובה באתר מסוג כזה! לא צריך להטריח לקוחות חוזרים להזין את פרטי האשראי שלהם בכל פעם מחדש.

האתר מציע למזמינים לשמור את כרטיס האשראי לקניה עתידית, כמובן ששמירת הכרטיס מתבצעת בטוקן מיוחד ואינו נשמר באתר אלא בחברת הסליקה. בצורה הזו לקוחות יכולים לבחור מוצרים ולשלם במינימום זמן, כתובתם שמורה ועכשיו גם כרטיס האשראי. עוד סיבה למה לקנות מהחנות של מיטנט – נוחות וקניה מהירה באמת.

שמירת כרטיס אשראי

לקניות עתידיות

חובה באתר מסוג כזה! לא צריך להטריח לקוחות חוזרים להזין את פרטי האשראי שלהם בכל פעם מחדש.

האתר מציע למזמינים לשמור את כרטיס האשראי לקניה עתידית, כמובן ששמירת הכרטיס מתבצעת בטוקן מיוחד ואינו נשמר באתר אלא בחברת הסליקה. בצורה הזו לקוחות יכולים לבחור מוצרים ולשלם במינימום זמן, כתובתם שמורה ועכשיו גם כרטיס האשראי. עוד סיבה למה לקנות מהחנות של מיטנט – נוחות וקניה מהירה באמת.

עדכון משקל סופי לאחר השקילה

"בול חצי קילו" – יוצא מדי פעם שחותכים בול את נתח הבשר במשקל המבוקש, רוב הפעמים זה פשוט לא קורה 🙂 אפשרנו למיטנט לערוך את משקל המוצר בהזמנה לאחר השקילה, שינוי המשקל של המוצר משנה את המחיר אוטומטית ורק לאחר השינוי כרטיס האשראי מחוייב והחשבונות יוצאת עם המשקלים המעודכנים.

עדכון משקל סופי לאחר השקילה

"בול חצי קילו" – יוצא מדי פעם שחותכים בול את נתח הבשר במשקל המבוקש, רוב הפעמים זה פשוט לא קורה 🙂 אפשרנו למיטנט לערוך את משקל המוצר בהזמנה לאחר השקילה, שינוי המשקל של המוצר משנה את המחיר אוטומטית ורק לאחר השינוי כרטיס האשראי מחוייב והחשבונות יוצאת עם המשקלים המעודכנים.

מתכונים - יאמי!!

אי אפשר להקים אתר שמתעסק באוכל בלי שיהיה בו מתכונים. המתכונים נמצאים בעמוד ייעודי לכך וגם משולבים בתוך דפי מוצר. בתוך דף מתכון אפשר כמובן לשלב תמונות ווידאו למתכון אבל הכי חשוב זה שניתן להוסיף מוצרים קשורים – בצורה הזו, לקוחות שאהבו את המתכון לא יצטרכו לחפש את המוצרים בחנות ומתוך דף המתכון הם מוסיף את המוצר לסל ומזמינים.

ראשונים בגוגל

החנות של מיטנט עלתה מהר מאוד לעמוד הראשון של גוגל כמו הרבה חנויות שבנינו.

חפשו בגוגל: קניית בשר באינטרנט, קניית בשר אונליין ועוד.

אפליקציה תואמת

הקמנו למיטנט אפליקציה, בעזרתה הלקוחות לא יצטרכו להכנס לאתר כדי להזמין, הם נכנסים בקליק ומזמינים בקלות.

פושים שמחזירים

לקוחות לקנות

בעזרת מערכת ההתראות שלנו מיטנט תמיד בקשר ישיר עם הלקוחות. שולחים להם רעיונות למתכונים, מכירים להם נתחים מעניינים, מעודדים אותם להזמין ולקבל את המשלוח הביתה.

פושים שמחזירים לקוחות לקנות

בעזרת מערכת ההתראות שלנו מיטנט תמיד בקשר ישיר עם הלקוחות. שולחים להם רעיונות למתכונים, מכירים להם נתחים מעניינים, מעודדים אותם להזמין ולקבל את המשלוח הביתה.

התראות-שצחזירות-לרוחות-לקנות

פושים שמחזירים לקוחות לקנות

בעזרת מערכת ההתראות שלנו מיטנט תמיד בקשר ישיר עם הלקוחות. שולחים להם רעיונות למתכונים, מכירים להם נתחים מעניינים, מעודדים אותם להזמין ולקבל את המשלוח הביתה.

ניוזלטר, שיווק אוטומטי וכל מה שביניהם.

אפיינו והגדרנו את דפוסי ההתנהגות של הלקוחות, הגדרנו מיילים שישלחו אוטומית ללקוחות בכל מיני מקרים, למשל לקוח שקונה אז אחרי 3 ימים הלקוח יקבל מייל להשארת חוות דעת, אחרי 7 ימים הוא יקבל מייל על נתח אחר שיכול לעניין אותו ועוד מיילים אחרים. המיילים הופכים את חווית הקניה לאישית ומחזירים לקוחות לקנות כל הזמן.

ניוזלטר, שיווק אוטומטי וכל מה שביניהם.

אפיינו והגדרנו את דפוסי ההתנהגות של הלקוחות, הגדרנו מיילים שישלחו אוטומית ללקוחות בכל מיני מקרים, למשל לקוח שקונה אז אחרי 3 ימים הלקוח יקבל מייל להשארת חוות דעת, אחרי 7 ימים הוא יקבל מייל על נתח אחר שיכול לעניין אותו ועוד מיילים אחרים. המיילים הופכים את חווית הקניה לאישית ומחזירים לקוחות לקנות כל הזמן.

מיילים-שמחזירים-לקוחות-לקנות

הפרגונים וההתפעלות של המבקרים זורמים מכל עבר ולא פוסקים

לגורג היקר ולכל הצוות הנפלא של אורגינל קונספטס. 

תודה ענקית על בניית האתר והאפליקציה שלנו. הפרגונים וההתפעלות של המבקרים זורמים מכל עבר ולא פוסקים. 
אבל רצינו לשים דגש על נקודה אחרת. מלבד הצד הגרפי והמקצועי שענה על הדרישות. מצאנו בך חבר אמיתי למסע,עם התעניינות ודאגה כנה שהכל יצליח. בכל פרט הוספת עיצות חכמות ומועילות שמהן יצא לנו להבין כמה מחשבה השקעת, כמה באמת נכנסת עמוק עמוק לתוך הרצון שהעסק שלנו יצליח.
צייר מצייר ומוכר. אבל אצלך מצאנו תכונה של אמן אמיתי,לא רק יוצר יצירה אלא דואג שהיצירה תתקיים ותשאיר מורשת.

תודה שנפגשנו ואנו מאחלים לך ולאוריגינל קונספט המשך הצלחה ושגשוג ושנה פוריה ומוצלחת. 

בנאל סבג

מוכן להתחיל? צור איתנו קשר

שיחה טלפונית

רוצה שנחזור אליך?

רוגל יהלומים - טבעות אירוסין

רוגל יהלומים היא חברה שמוכרת תכשיטים, טבעות אירוסין ויהלומים. החברה קיימת משנת 1976 וממוקדמת בבורסה ברמת גן.
פנו אלינו כדי לבנות אתר חנות מקצועי שיאפשר להם להיות מס' 1 בתחום שלהם. הקמנו להם חנות מג'נטו בהתאמה אישית ואפליקציה תואמת.

2 צעדים

למציאת טבעת אירוסין

בעיצוב יפה ומזמנים אנחנו מזמינים את הקונים לבחור את הטבעת הרצויה והתקציב והחנות תציג טבעות מתאימות לסוג הבחירה שלהם. 

אחת הסיבות המובילות בגללן קונים נוטשים חנויות אונליין היא בגלל שלא מצאו את מה שהם חיפשו. הפיצ'ר הזה מקטין משמעותית את הנטישה ומגדיל את זמן השהייה ואת המכירות בחנות.

2 צעדים

למציאת טבעת אירוסין

בעיצוב יפה ומזמנים אנחנו מזמינים את הקונים לבחור את הטבעת הרצויה והתקציב והחנות תציג טבעות מתאימות לסוג הבחירה שלהם. 

אחת הסיבות המובילות בגללן קונים נוטשים חנויות אונליין היא בגלל שלא מצאו את מה שהם חיפשו. הפיצ'ר הזה מקטין משמעותית את הנטישה ומגדיל את זמן השהייה ואת המכירות בחנות.

דף מוצרמושלם

הרכבת הטבעת, שבירת חסמי קניה, מדריך מידות, הנחיות ברול אובר, הוספה לווישליסט, שיתוף להתייעצות, טופס לשאלת שאלה, תנאי משלוח ועוד הם המרכיבים של המוצר המושלם שלפניכם.

למרות ריבוי המרכיבים של דף המוצר, הוא נראה נקי ומסודר, לא עמוס בכלל ומניע גולשים לקנות – וזו המטרה.

מדריכי יהלומים

בקניית טבעת יהלום, בייחוד בפעם הראשונה, עולות המון שאלות כמו:

מה זה GIA?
איך מבדלים בין יהלום טוב לפגום?
מה זה VS1, האם זה אותו דבר כמו VS2?
ועוד…

מטרת עמוד מדריך יהלומים היא לתת לגולש את כל הפרטים להם הוא זקוק על מנת שיבין ויקבל החלטה חכמה יותר לגבי הקניה שלו.

מדריכי יהלומים

בקניית טבעת יהלום, בייחוד בפעם הראשונה, עולות המון שאלות כמו:

מה זה GIA?
איך מבדלים בין יהלום טוב לפגום?
מה זה VS1, האם זה אותו דבר כמו VS2?
ועוד…

מטרת עמוד מדריך יהלומים היא לתת לגולש את כל הפרטים להם הוא זקוק על מנת שיבין ויקבל החלטה חכמה יותר לגבי הקניה שלו.

כניסה לעמוד הראשון כבר בשבוע הראשון

זו לא פעם ראשונה שאתר קיים, עם דומיין וותיק, שנבנה מחדש אצלנו עולה לעמוד הראשון במהירות כזו. בצניעות זה קרה 100% מהפעמים.

אחרי תקופה שהתאר הישן של רוגל היה תקוע בעמוד השני, האתר החדש עלה לעמוד הראשון. חפשו בגוגל: טבעות אירוסין

אפליקציה תואמת

הקמנו לרוגל אפליקציה תואמת, משתמשת לקוחות חדשים בתהליך בחירת טבעת, ולקוחות קיימים לקניות חוזרות.

פושים שמחזירים

לקוחות לקנות

תכשיטי רוגל עושים שימוש חכם במערכת ההתראות המיוחדת שלנו, שולחים התראות למשתמשי האפליקציה ומחזירים אותם לחנות, נשארים בתודעה ויוצרים בידול בינם לבין המתחרים שלהם.

פושים שמחזירים לקוחות לקנות

תכשיטי רוגל עושים שימוש חכם במערכת ההתראות המיוחדת שלנו, שולחים התראות למשתמשי האפליקציה ומחזירים אותם לחנות, נשארים בתודעה ויוצרים בידול בינם לבין המתחרים שלהם.

דוגמא להתראה - רוגל תכשיטים

פושים שמחזירים לקוחות לקנות

תכשיטי רוגל עושים שימוש חכם במערכת ההתראות המיוחדת שלנו, שולחים התראות למשתמשי האפליקציה ומחזירים אותם לחנות, נשארים בתודעה ויוצרים בידול בינם לבין המתחרים שלהם.

מקצוענים, רמת מוצר גבוהה מאוד, שירותיים...

לכל בעלי העסקים שהגיעו לאורג'ינל קונספט - תעשו לעצמכם טובה גדולה - ותסגרו עם ג'ורג' מהר !
אני בתחום כבר הרבה שנים, הקמתי הרבה אתרים ועבדתי עם הרבה בעלי מקצוע ראיתי ושמעתי הכל, ג'ורג' והצוות המדהים שלו עומר קטיה וערן הם כל מה שציפיתי ומעבר לכך.
מקצוענים, רמת מוצר גבוהה מאוד, שירותיים ובעיקר ברור מהרגע הראשון כי ההצלחה שלי זה ההצלחה שלהם.
מוזמנים ליצור קשר בפרטי לעוד פרטים.
בהצלחה!.

שלומית רוגל

מוכן להתחיל? צור איתנו קשר

שיחה טלפונית

רוצה שנחזור אליך?

פירסינג שופ - חנות תכשיטים​

פיריסנג שופ היא החנות המובילה בארץ לתכשיטים ופירסינג אונליין. הם פנו אלינו עם חנות ישנה שהייתה להם על מערכת לא מוכרת.
הקמנו להם חנות מקוונת בשתי שפות, מותאמת במיוחד לצרכים שלהם, אפליקציה תואמת ומערכת שימור לקוחות שמחזירה לקוחות לקנות באופן אוטומטי.

לפני ואחרי

עיצוב חדש לגמרי

עיצבנו לפיריסנג שופ חנות חדשה כולל עיצוב ייעודי למובייל. במהלך העיצוב, כמו בכל חנות שאנחנו מעצבים, הייתה התייחסות מלאה לכל דפי החנות מדף בית, קטלוג, מוצר, התחברות והרשמה, סל קניה, קופה ואפילו דף 404 ודף תודה.

לפני ואחרי

עיצוב חדש לגמרי

עיצבנו לפיריסנג שופ חנות חדשה כולל עיצוב ייעודי למובייל. במהלך העיצוב, כמו בכל חנות שאנחנו מעצבים, הייתה התייחסות מלאה לכל דפי החנות מדף בית, קטלוג, מוצר, התחברות והרשמה, סל קניה, קופה ואפילו דף 404 ודף תודה.

אתר בשתי שפות

עברית ואנגלית

הקמנו את החנות של פירסינג שופ בשתי שפות, מה שמאפשר להם להגיע לקהל יעד רחב יותר, לדוברי אנגלית בארץ ובעיקר בחו"ל.

כמובן שבכל שלב בהמשך הם יכולים להוסיף שפות נוספות כמו רוסית, ספרדית, גרמנית או כל שפה שהם רוצים.

אתר בשתי שפות

עברית ואנגלית

הקמנו את החנות של פירסינג שופ בשתי שפות, מה שמאפשר להם להגיע לקהל יעד רחב יותר, לדוברי אנגלית בארץ ובעיקר בחו"ל.

כמובן שבכל שלב בהמשך הם יכולים להוסיף שפות נוספות כמו רוסית, ספרדית, גרמנית או כל שפה שהם רוצים.

חנות בפייסבוק

בעזרת פיצ'ר מיוחד, כל המוצרים בחנות עוברים לפייסבוק בלי מאמץ, זה מאפשר:

  • להציע את המוצרים למכירה מתוך פייסבוק סטור.
  • לקשר מוצרים לפוסט.
  • להציג פרסומות דינמיות לכל גולש.

Must have בכל חנות.

חנות בפייסבוק

בעזרת פיצ'ר מיוחד, כל המוצרים בחנות עוברים לפייסבוק בלי מאמץ, זה מאפשר:

  • להציע את המוצרים למכירה מתוך פייסבוק סטור.
  • לקשר מוצרים לפוסט.
  • להציג פרסומות דינמיות לכל גולש.

Must have בכל חנות.

ראשונים בגוגל

שמרנו על המיקומים של פירסינג שופ בגוגל, ביטויים שלא היו מודרגים עלו גם לעמוד הראשון. החנות נמצאת בתוצאות הראשונות תחת ביטויים תחרותיים.

חפשו בגוגל: פירסינג, תכשיטי פירסינג, קניית פירסינג, הליקס, עגילי הליקס, שרשראות כסף ועוד המון ביטויים אחרים.

אפליקציה תואמת

הקמנו לפיריסנג שופ אפליקציה תואמת, מאפשרת ללקוחות להכנס בקליק לחנות בלי לזכור כתובת, תדמית זה נראה מצוין, שיווקית נספר בסקצ'ן הבא 🙂

התראות עשירות

Rich Push

עם מערכת הפושים שלנו, פירסינג שופ שולחים ללקוחות שלהם התראות על מבצעים חדשים, מוצרים חדשים, מקדמים מוצרים שנתקעו במלאי, מברכים בחגים והרשימה עוד ארוכה.

התקשורת הישירה הזו עם הלקוחות היא שדרוג משמעותי, הבדל שמיים וארץ בין לכתוב ניוזלטר שעות לבין לכתוב התראה (Push) ולשלוח אותה ללקוחות, ושההתראה עשירה עם תמונה, וידאו, GIF, סאונד ואפילו קרוסלה, זה עושה אותך מיוחד, חדשני ושם אותך לפני כולם.

התראות עשירות - Rich Push

עם מערכת הפושים שלנו, פירסינג שופ שולחים ללקוחות שלהם התראות על מבצעים חדשים, מוצרים חדשים, מקדמים מוצרים שנתקעו במלאי, מברכים בחגים והרשימה עוד ארוכה.

התקשורת הישירה הזו עם הלקוחות היא שדרוג משמעותי, הבדל שמיים וארץ בין לכתוב ניוזלטר שעות לבין לכתוב התראה (Push) ולשלוח אותה ללקוחות, ושההתראה עשירה עם תמונה, וידאו, GIF, סאונד ואפילו קרוסלה, זה עושה אותך מיוחד, חדשני ושם אותך לפני כולם.

Push_GIF

התראות עשירות - Rich Push

עם מערכת הפושים שלנו, פירסינג שופ שולחים ללקוחות שלהם התראות על מבצעים חדשים, מוצרים חדשים, מקדמים מוצרים שנתקעו במלאי, מברכים בחגים והרשימה עוד ארוכה.

התקשורת הישירה הזו עם הלקוחות היא שדרוג משמעותי, הבדל שמיים וארץ בין לכתוב ניוזלטר שעות לבין לכתוב התראה (Push) ולשלוח אותה ללקוחות, ושההתראה עשירה עם תמונה, וידאו, GIF, סאונד ואפילו קרוסלה, זה עושה אותך מיוחד, חדשני ושם אותך לפני כולם.

Marketing Automation

מערכת שמזהה את התנהגות הגולשים בחנות ושולחת להם מיילים בהתאם להתנהגותם. המערכת מחזירה באופן קבוע לקוחות לחנות כדי לקנות, היא משאירה את פירסינג שופ בתודעה, הלקוחות מרגישים חשובים במיוחד שהמסרים מאוד רלוונטים אליהם.

בנוסף, המערכת משמשת כמערכת ניוזלטר עם כל האפשרויות המתקדמות ביניהם סגמנטציה (segmentation).

Marketing Automation

מערכת שמזהה את התנהגות הגולשים בחנות ושולחת להם מיילים בהתאם להתנהגותם. המערכת מחזירה באופן קבוע לקוחות לחנות כדי לקנות, היא משאירה את פירסינג שופ בתודעה, הלקוחות מרגישים חשובים במיוחד שהמסרים מאוד רלוונטים אליהם.

בנוסף, המערכת משמשת כמערכת ניוזלטר עם כל האפשרויות המתקדמות ביניהם סגמנטציה (segmentation).

למכור ללקוחות חוזרים תכשיטים

העבודה אתכם היא תענוג, תמיד זמינים, סבלנים ויצירתיים...

לאחר חמש שנות פעילות עם אתר האינטרנט שלנו הבנו כי עלינו להקים אתר חדשני ויעיל שיאפשר לנו לגדול ולפנות לקהלים חדשים.
על ג'ורג' קיבלנו המלצה חמה מחברה וכבר בשיחת הטלפון הראשונה הבנו שמדובר באדם מיוחד במינו, עדין, סבלני והגון. מכאן יצאנו לדרך לבניית אתר מורכב ביותר בעל למעלה מ- 2000 פריטים רובם מורכבים.

ג'ורג' היה קשוב בכל התהליך לבקשות אפיון המערכת שלנו, הציע רעיונות ואלטרנטיבות, חשף אותנו לכל החידושים הקיימים בעולם האינטרנט ולאופציות הרבות שהמערכת החדשה מאפשרת. בסופו של התהליך קיבלנו אתר מדהים ביכולות שלו, מורכב ביותר, ומקסים בנראות שלו. העבודה אתכם היא תענוג, תמיד זמינים, סבלנים ויצירתיים, קשובים ונותנים פיתרון מהיר ומקצועי.
חשוב לנו להדגיש כי גם בסיום הקמת האתר ג'ורג' וערן תומכים ומלווים אותנו בכל פנייה ובעיה.

אין מילים להודות לכם, אתם פשוט מקסימים!

יובל לב

מוכן להתחיל? צור איתנו קשר

שיחה טלפונית

רוצה שנחזור אליך?

פרחי עירית - חנות פרחים

חנות לפרחים בפתח תקווה הקיימת מזה ארבה עשורים. פנו אלינו כדי לבנות להם חנות אונליין כדי שיוכלו להרחיב את קהל הלקוחות שלהם.
בנינו לפרחי עירית חנות מג'נטו בהתאמה אישית ואפליקציה תואמת.

דף מוצר

מגדיל הזמנה

תכננו את דף המוצר בצורה כזו שתוביל להגדלת ממוצע הזמנה, במקום שלקוח יבחר רק זר ויסיים את ההזמנה, כבר בדף ההזמנה מוצעים לגולש אפשרויות לשדרוג הזר כמו ואזה, שוקולד, יין וכד'.

bouquet_1f490

דף תשלום​

יעודי לפרחים​

יצרנו דף תשלום בעמוד אחד המאפשר לקונים לבחור בין איסוף עצמי למשלוח, בחירת באיסוף עצמי מסתירה את כל שדות הכתובת, ובחירה במשלוח מציגה את הפרטים הנדרשים כולל יום ושעת משלוח מועדפים. עלות המשלוח נקבעת לפי יעד המשלוח שנבחר.

bouquet_1f490

דף תשלום

יעודי לפרחים

יצרנו דף תשלום בעמוד אחד המאפשר לקונים לבחור בין איסוף עצמי למשלוח, בחירת באיסוף עצמי מסתירה את כל שדות הכתובת, ובחירה במשלוח מציגה את הפרטים הנדרשים כולל יום ושעת משלוח מועדפים. עלות המשלוח נקבעת לפי יעד המשלוח שנבחר.

עמוד הדפסה

לחנות, לשוזרת ולשליח

עיצבנו דף הזמנה שמחולק ל- 3 חלקים: לחנות, לשוזרת ולשליח. בכל חלק יש את הפרטים הרלוונטים לו, אחרי הדפסת ההזמנה נותנים לשוזרת את החלק שלה להכנת הזר ולשליח את החלק שלו והמשלוח יוצא לדרך.

עמוד הדפסה

לחנות, שוזרת ולשליח

עיצבנו דף הזמנה שמחולק ל- 3 חלקים: לחנות, לשוזרת ולשליח. בכל חלק יש את הפרטים הרלוונטים לו, אחרי הדפסת ההזמנה נותנים לשוזרת את החלק שלה להכנת הזר ולשליח את החלק שלו והמשלוח יוצא לדרך.

קטלוג אזורי משלוח

יצרנו לפרחי עירית קטלוג המבוסס על אזורי משלוח, קטלוג מהסוג הזה עוזר להם לקידום במנועי חיפוש תחת אותם אזורים שצוינו וחושף אותם ללקוחות שמחפשים להזמין זר עכשיו.

קטלוג

אזורי משלוח

יצרנו לפרחי עירית קטלוג המבוסס על אזורי משלוח, קטלוג מהסוג הזה עוזר להם לקידום במנועי חיפוש תחת אותם אזורים שצוינו וחושף אותם ללקוחות שמחפשים להזמין זר עכשיו.

אפליקציה תואמת

הקמנו לפרחי עירית אפליקציה תואמת שמאפשרת לגולשים שלהם להזמין היישר מתוכה. העתיד כבר כאן.

התראות בחגים

ובאירועים מיוחדים

בעזרת מערכת ההתראות שלנו פרחי עירית שולחים התראות ללקוחות האפליקציה, הם עושים זאת בכל הזדמנות ובעיקר בחגים ובאירועים מיוחדים.

התראות בחגים ובאירועים מיוחדים

בעזרת מערכת ההתראות שלנו פרחי עירית שולחים התראות ללקוחות האפליקציה, הם עושים זאת בכל הזדמנות ובעיקר בחגים ובאירועים מיוחדים.

התראות-פוש

התראות בחגים ובאירועים מיוחדים

בעזרת מערכת ההתראות שלנו פרחי עירית שולחים התראות ללקוחות האפליקציה, הם עושים זאת בכל הזדמנות ובעיקר בחגים ובאירועים מיוחדים.

הפרגונים וההתפעלות של המבקרים זורמים מכל עבר ולא פוסקים

לגורג היקר ולכל הצוות הנפלא של אורגינל קונספטס. 

תודה ענקית על בניית האתר והאפליקציה שלנו. הפרגונים וההתפעלות של המבקרים זורמים מכל עבר ולא פוסקים. 
אבל רצינו לשים דגש על נקודה אחרת. מלבד הצד הגרפי והמקצועי שענה על הדרישות. מצאנו בך חבר אמיתי למסע,עם התעניינות ודאגה כנה שהכל יצליח. בכל פרט הוספת עיצות חכמות ומועילות שמהן יצא לנו להבין כמה מחשבה השקעת, כמה באמת נכנסת עמוק עמוק לתוך הרצון שהעסק שלנו יצליח.
צייר מצייר ומוכר. אבל אצלך מצאנו תכונה של אמן אמיתי,לא רק יוצר יצירה אלא דואג שהיצירה תתקיים ותשאיר מורשת.

תודה שנפגשנו ואנו מאחלים לך ולאוריגינל קונספט המשך הצלחה ושגשוג ושנה פוריה ומוצלחת. 

בנאל סבג

מוכן להתחיל? צור איתנו קשר

שיחה טלפונית

רוצה שנחזור אליך?

נעלי מורן - חנות נעליים

נעלי מורן היא חברה שמעצבת ומייצרת נעלי נוחות כחול לבן ברמה גבוהה מאוד, החברה משווקת את מוצריה דרך חנויות בכל רחבי הארץ.
הם פנו אלנו כדי לפתוח את הסניף הראשון שלהם – באינטרנט, הקמנו להם אתר מכירות מג'נטו, אפליקציה תואמת והטמענו שיווק אוטומטי במייל.

פופ אפ

מגנט לידים

עיצבנו והגדרנו פופ אפ שיופיע בעמודים הפנימיים, בפופ אפ הצעה שלקוחות לא יוכלו לסרב לה: 20% הנחה לקניה הראשונה (בהשקת האתר). הפופ אפ נתמך בסדרת מיילים שנשלחים לנרשמים, "מחממים" אותם ומניעים אותם לקנות.

פופ אפ

מגנט לידים

עיצבנו והגדרנו פופ אפ שיופיע בעמודים הפנימיים, בפופ אפ הצעה שלקוחות לא יוכלו לסרב לה: 20% הנחה לקניה הראשונה (בהשקת האתר). הפופ אפ נתמך בסדרת מיילים שנשלחים לנרשמים, "מחממים" אותם ומניעים אותם לקנות.

קבלת עדכון על מוצר שאזל מהמלאי

שמוצר או מידה ספציפית אוזלים מהמלאי, מוצג למשתמש שדה בו הוא יוכל להזין את כתובת המייל שלו לקבלת עדכון שהמוצר חוזר למלאי.

לקוחות שמחוברים לחשבון שלהם יוצג להם כפתור "הרשמה לקבלת עדכון שהמוצר חוזר למלאי" (בלי שדה של הזנת מייל). שהמלאי מתעדכן המערכת שולחת מייל אוטומטי לנרשמים שהמוצר חזר למלאי.

קבלת עדכון על מוצר שאזל מהמלאי

שמוצר או מידה ספציפית אוזלים מהמלאי, מוצג למשתמש שדה בו הוא יוכל להזין את כתובת המייל שלו לקבלת עדכון שהמוצר חוזר למלאי. לקוחות שמחוברים לחשבון שלהם יוצג להם כפתור "הרשמה לקבלת עדכון שהמוצר חוזר למלאי" (בלי שדה של הזנת מייל). שהמלאי מתעדכן המערכת שולחת מייל אוטומטי לנרשמים שהמוצר חזר למלאי.

מלאי מסונכרן

עם מערכת ERP

חיברנו את החנות עם מערכת ה ERP שנעלי מורן עובדים איתה, שיש מכירה בחנות האונליין ה ERP מקבל עדכון, כנ"ל שהמלאי משתנה ב ERP המלאי בחנות האונליין מתעדכן. בשיטה הזו המלאי משותף ועדכני בלי הצורך לנהל מלאי נוסף לחנות האונליין.

מלאי מסונכרן

עם מערכת ERP

חיברנו את החנות עם מערכת ה ERP שנעלי מורן עובדים איתה, שיש מכירה בחנות האונליין ה ERP מקבל עדכון, כנ"ל שהמלאי משתנה ב ERP המלאי בחנות האונליין מתעדכן. בשיטה הזו המלאי משותף ועדכני בלי הצורך לנהל מלאי נוסף לחנות האונליין.

ראשונים בגוגל

גם החנות של נעלי מורן נמצאת בתוצאות הראשונות בהמון ביטויים בתחום שלהם.

חפשו בגוגל: נעלי נוחות, נעלי נוחות לנשים, נעלי נוחות לאחיות, נעלי נוחות לגברים ועוד.

אפליקציה תואמת

הקמנו לנעלי מורן אפליקציה תואמת שמאפשרת ללקוחות שלהם להכנס לאפליקציה ולהזמין בלי לזכור את כתובת האתר.

תקשורת מהירה עם הלקוחות

דרך התראות לנייד

בעזרת מערכת ההתראות שלנו, נעלי מורן שולחים פושים ללקוחות שלהם, נשארים בתודעה ומחזירים לקוחות לקנות.

הם שולחים פושים מגוונים וחדשניים, תמונה, קרוסלה, GIF ועוד.

תקשורת מהירה עם הלקוחות דרך התראות לנייד

בעזרת מערכת ההתראות שלנו, נעלי מורן שולחים פושים ללקוחות שלהם, נשארים בתודעה ומחזירים לקוחות לקנות.

הם שולחים פושים מגוונים וחדשניים, תמונה, קרוסלה, GIF ועוד.

שיווק-הישר-לנייד-של-הלקוחות-נעלי-מורן

תקשורת מהירה עם הלקוחות דרך הראות לנייד

בעזרת מערכת ההתראות שלנו, נעלי מורן שולחים פושים ללקוחות שלהם, נשארים בתודעה ומחזירים לקוחות לקנות.

הם שולחים פושים מגוונים וחדשניים, תמונה, קרוסלה, GIF ועוד.

מיילים אוטומטיים ללקוחות

אפיינו ביחד עם החברה המדהימים מנעלי מורן את דפוסי הרכישה של הלקוחות ובהתאם הגדרנו מיילים שיחזירו אותם לקנות. למשל, לקוח מקבל מייל אחרי 4 חודשים לקניית נעליים חדשות. המיילים מבטיחים שהלקוחות יחזרו לקנות במקום לאבד אותם למתחרים.

מיילים אוטומטיים ללקוחות

אפיינו ביחד עם החברה המדהימים מנעלי מורן את דפוסי הרכישה של הלקוחות ובהתאם הגדרנו מיילים שיחזירו אותם לקנות. למשל, לקוח מקבל מייל אחרי 4 חודשים לקניית נעליים חדשות. המיילים מבטיחים שהלקוחות יחזרו לקנות במקום לאבד אותם למתחרים.

מיילים-ללקוחות-קיימים

המון פידבקים חיובים מלקוחות והמכירות בהתאם!

ג'ורג', עומר, קטיה ושאר חברי הצוות היקרים! 
קשה לתאר במילים את השירות האדיב והמקצועי שקיבלנו. ליווי אישי לאורך כל הדרך. תמיד עם סבלנות, הקשבה ופתרונות מהירים ויצירתיים. ישנם כל כך הרבה סופרלטיבים שאפשר להרעיף פה על הצוות המוכשר אבל מעל הכל בולט הרצון תמיד להיטיב עם הלקוח.

אני מאוד מרוצה מהאתר שקיבלנו וכבר ניתן לראות תוצאות! המון פידבקים חיוביים שאני מקבל מלקוחות והמכירות בהתאם.

ממליץ בחום לכל מי שחפץ באנשי מקצוע אמיתיים עם ניסיון ענק בתחום ויחסי אנוש מצויינים!

אלירן אברביה

מוכן להתחיל? צור איתנו קשר

שיחה טלפונית

רוצה שנחזור אליך?

SEVEN SEVENTY - חנות בגדים

סבן סבנטי היא חברה שמעצבת ומייצרת בגדים ואקססוריז משגעים ויחודיים. הם פנו אלינו כדי להקים להם חנות אונליין במטרה למכור ללקוחות קיימים ולהגיע לחדשים.
הקמנו להם חנות מכירות מג'נטו משולבת עם אפליקציה ומערך מיילים אוטומטי שמחזירים לקוחות לקנות.

חנות בשתי שפות

עברית ואנגלית

החנות מיועדת לשרת לקוחות מקומיים ולקוחות בינלאומיים. הקמנו מראש את החנות בשתי שפות, החנות מציגה את השפה הרלוונטית ללקוח בהתאם למיקום שלו, גולש בישראל יראה את החנות בשפה בעברית, גולש מחוץ לישראל יראה את החנות בשפה האנגלית.

חנות בשתי שפות

עברית ואנגלית

החנות מיועדת לשרת לקוחות מקומיים ולקוחות בינלאומיים. הקמנו מראש את החנות בשתי שפות, החנות מציגה את השפה הרלוונטית ללקוח בהתאם למיקום שלו, גולש בישראל יראה את החנות בשפה בעברית, גולש מחוץ לישראל יראה את החנות בשפה האנגלית.

סינון מוצרים לפי בחירת הגולש

סינון עשיר מאפשר לגולשים לסנן את המוצרים בקטגוריה לפי צבע, מידה ומחיר. במידה וישנן תתי קטגוריות לאותה קטגוריה יוצגו גם הן.

סינון מוצרים לפי בחירת הגולש

סינון עשיר מאפשר לגולשים לסנן את המוצרים בקטגוריה לפי צבע, מידה ומחיר. במידה וישנן תתי קטגוריות לאותה קטגוריה יוצגו גם הן.

החלפת סט תמונות

לפי הצבע הנבחר

במידה ולפריט יש צבעים נוספים יוצגו דגמיות הצבעים בדף מוצר, לחיצה על צבע תחליף את סט התמונות לסט התמונות בהתאם לבחירת הצבע. זה מאפשר לגולשים לראות את המוצר בצבעים אחרים באותו עמוד במקום לצאת מהעמוד ולהיכנס לאחר ומאפשר להם לרכוש אותו בצבע ובמידה שהם רוצים. נוחות וחוויה.

החלפת סט תמונות

לפי הצבע הנבחר

במידה ולפריט יש צבעים נוספים יוצגו דגמיות הצבעים בדף מוצר, לחיצה על צבע תחליף את סט התמונות לסט התמונות בהתאם לבחירת הצבע. זה מאפשר לגולשים לראות את המוצר בצבעים אחרים באותו עמוד במקום לצאת מהעמוד ולהיכנס לאחר ומאפשר להם לרכוש אותו בצבע ובמידה שהם רוצים. נוחות וחוויה.

אזל מהמלאי? הרשמ\י לקבלת עדכון.

אפשרנו בחנות הרשמה למוצרים שאזלו מלאי, מצד אחד הלקוחות מקבלים מייל שהמוצר חוזר למלאי באופן אוטומטי, מצד שני זה נותן אינדיקציה לבעלי החנות על מוצרים נחשקים שהלקוחות מעוניינים לרכוש ובהתאם לייצר את המוצר הספציפי שוב ולייצר מוצרים דומים בעתיד.

אזל מהמלאי?
הרשמ\י לקבלת עדכון.

אפשרנו בחנות הרשמה למוצרים שאזלו מלאי, מצד אחד הלקוחות מקבלים מייל שהמוצר חוזר למלאי באופן אוטומטי, מצד שני זה נותן אינדיקציה לבעלי החנות על מוצרים נחשקים שהלקוחות מעוניינים לרכוש ובהתאם לייצר את המוצר הספציפי שוב ולייצר מוצרים דומים בעתיד.

אפליקציה תואמת

הקמנו לסבן סבנטי אפליקציית חנות שמציגה את המוצרים שלהם באופן אוטומטי באפליקציה.

התראות (פוש)

שמחזירות לקוחות לקנות

עם מערכת ההתראות הייחודית שלנו, סבן סבנטי תמיד בקשר ישיר עם הלקוחות שלהם. הם תמיד שולחים פושים על קולקציות חדשות, פריטים אחרונים, פריטים שחזרו למלאי, מברכים בחגים ועוד…

התראות (פוש) שמחזירות לקוחות לקנות

עם מערכת ההתראות הייחודית שלנו, סבן סבנטי תמיד בקשר ישיר עם הלקוחות שלהם. הם תמיד שולחים פושים על קולקציות חדשות, פריטים אחרונים, פריטים שחזרו למלאי, מברכים בחגים ועוד…

Push_seven-GIF

התראות (פוש) שמחזירות לקוחות לקנות

עם מערכת ההתראות הייחודית שלנו, סבן סבנטי תמיד בקשר ישיר עם הלקוחות שלהם. הם תמיד שולחים פושים על קולקציות חדשות, פריטים אחרונים, פריטים שחזרו למלאי, מברכים בחגים ועוד…

מיילים אוטומטים שמחזירים לקוחות לקנות

אפיינו ביחד עם סבן סבנטי את דפוסי ההנהגות של הלקוחות שלהם, הקמנו להם מערך מיילים אוטומטי ששולח מיילים ללקוחות בהתאם להתנהגותם בחנות, למשל אם לקוח נוטש את הסל הוא מקבל מייל, אם לקוח רכש – הוא מקבל מייל אחרי X זמן עם מוצר משלים ועוד.

מיילים אוטומטים שמחזירים לקוחות לקנות

אפיינו ביחד עם סבן סבנטי את דפוסי ההנהגות של הלקוחות שלהם, הקמנו להם מערך מיילים אוטומטי ששולח מיילים ללקוחות בהתאם להתנהגותם בחנות, למשל אם לקוח נוטש את הסל הוא מקבל מייל, אם לקוח רכש – הוא מקבל מייל אחרי X זמן עם מוצר משלים ועוד.

מיילים-אוטומטיים-שמחזירים-לקוחות

ממליצה בחום לכל מי שרוצה להקים אתר מכירות מקצועי

ג'ורג' עומר קטיה וכל הצוות הנפלא והמקצועי שמאחורי הקלעים ... האתר שלנו עדין לא בן שנה ....והתחושה במהלך השנה האחרונה היא שכאילו חלפו שנים מאז שהאתר עלה לאוויר - כל זאת בגלל העשייה ...הבניה והיצירה המשותפת שאף פעם לא פוסקת.

אתם צוות מקצועי במעלה הראשונה! אתם שם לעזור , ליעץ ולתמוך לאורך כל הדרך - האתר שלנו באיכות גבוהה - קוצר מחמאות ...יש תוצאות טובות במכירות והיד עוד נטויה. 

ממליצה בחום לכל מי שרוצה להקים אתר מכירות מקצועי ... עם ליווי בתהליך הבניה והניהול השוטף ... 

נירה גייפמן

מוכן להתחיל? צור איתנו קשר

שיחה טלפונית

רוצה שנחזור אליך?

המזווה - מאגוז עד תמר

אחת החנויות הבולטות בארץ בתחום מוצרי הצריכה, חנות שמספקת מוצרים לאלפי לקוחות בכל הארץ.
המזווה מספקים חווית קניה מדהימה שמתחילה באתר וממשיכה בשירות ובאיכות המוצרים.

קניה לפי סוג תזונה

לקוחות יכולים להשתמש בתפריט הרגיל ולהגיע למוצרים לפי מחלקה או לפי סוג התזונה, ניתן להכנס למחלקת מוצרים ללא גלוטן, פליאו ועוד. בכניסה לסוג תזונה מסויים תוצג "מיני חנות" עם כל המוצרים השייכים לאותו סוג תזונה.

קניה לפי

סוג תזונה

לקוחות יכולים להשתמש בתפריט הרגיל ולהגיע למוצרים לפי מחלקה או לפי סוג התזונה, ניתן להכנס למחלקת מוצרים ללא גלוטן, פליאו ועוד. בכניסה לסוג תזונה מסויים תוצג "מיני חנות" עם כל המוצרים השייכים לאותו סוג תזונה.

דף מוצר עשיר

"מה כבר אפשר לכתוב על אגוזים?", הגישה שלנו ושל המזווה היא הרבה מעבר כתיבת תוכן לגוגל, אלא לכתוב במטרה לתת ערך ללקוח. בדף המוצר ניתן לקבל פרטים כמו במה המוצר טוב, איזה מתכונים אפשר להכין איתו, טיפים של המזווה בנוגע למוצר הספציפי הזה. יצרנו עולם ומלואו סביב כל מוצר – מאוד יחודי ושימושי. כמו שצריך.

קבלת עדכון על מוצר שאזל מהמלאי

כאשר מוצרים או משקל מסוים אוזלים מהמלאי, מוצג למשתמש שדה בו הוא יוכל להזין את כתובת המייל שלו לקבלת עדכון שהמוצר חוזר למלאי. לקוחות שמחוברים לחשבון שלהם יוצג כפתור "הרשמה לקבלת עדכון שהמוצר חוזר למלאי" (בלי השדה של הזנת מייל). שהמלאי מתעדכן המערכת שולחת מייל אוטומטי לנרשמים שהמוצר חזר למלאי.

קבלת עדכון על מוצר שאזל מהמלאי

כאשר מוצרים או משקל מסוים אוזלים מהמלאי, מוצג למשתמש שדה בו הוא יוכל להזין את כתובת המייל שלו לקבלת עדכון שהמוצר חוזר למלאי. לקוחות שמחוברים לחשבון שלהם יוצג כפתור "הרשמה לקבלת עדכון שהמוצר חוזר למלאי" (בלי השדה של הזנת מייל). שהמלאי מתעדכן המערכת שולחת מייל אוטומטי לנרשמים שהמוצר חזר למלאי.

רשימת הקבועים שלי

לקוחות יכולים להוסיף מוצרים לרשימת הקבועים שלי, במקום לחפש את המוצרים שהם בדרך כלל קונים, הם פשוט נכנסים לרשימת הקבועים שלהם ומוסיפים משם את המוצרים לסל. קללל.

רשימת הקבועים שלי

לקוחות יכולים להוסיף מוצרים לרשימת הקבועים שלי, במקום לחפש את המוצרים שהם בדרך כלל קונים, הם פשוט נכנסים לרשימת הקבועים שלהם ומוסיפים משם את המוצרים לסל. קללל.

עמוד מתכונים

הגדלת ממוצע הזמנה בצורה מקורית והיא ע"י פרסום מתכונים ומתן אפשרות לגולשים להוסיף את כל המוצרים של המתכון בלחיצה אחת, כמובן יש להם את האפשרות להוריד או להוסיף כמות של כל מוצר בנפרד בטרם הוספת מוצרי המתכון לסל.

עמוד מתכונים

הגדלת ממוצע הזמנה בצורה מקורית והיא ע"י פרסום מתכונים ומתן אפשרות לגולשים להוסיף את כל המוצרים של המתכון בלחיצה אחת, כמובן יש להם את האפשרות להוריד או להוסיף כמות של כל מוצר בנפרד בטרם הוספת מוצרי המתכון לסל.

ראשונים בגוגל

גם החנות של המזווה התקדמה בתוצאות האורגניות לעמוד הראשון של גוגל בהמון ביטויים.

חפשו בגוגל: אגוזים, קניית אגוזים, פירות יבשים, חמאת בוטנים טבעית ועוד מאות ביטויים אחרים.

אפליקציה תואמת

לקוחות המזווה יכולים להוסיף מוצרים לסל והאפליקציה תשמור את הסל שלהם, שהם מוכנים להזמין מבצעים הזמנה מהאפליקציה והמוצרים מגיעים עד אליהם.

פושים שמחזירים

לקוחות לקנות

המזווה עושים שימוש במערכת הפושים שלנו כדי לשלוח התראות למשתמשי האפליקציה. השיטה הזו מאפשרת להם קשר ישיר עם הלקוחות דרך הסמארטפון שלהם, כך הם מידעים לקוחות על מוצרים חדשים, מוצרים שחזרו למלאי, מבצעים, מברכים בחגים ועוד.

פושים שמחזירים לקוחות לקנות

המזווה עושים שימוש במערכת הפושים שלנו כדי לשלוח התראות למשתמשי האפליקציה. השיטה הזו מאפשרת להם קשר ישיר עם הלקוחות דרך הסמארטפון שלהם, כך הם מידעים לקוחות על מוצרים חדשים, מוצרים שחזרו למלאי, מבצעים, מברכים בחגים ועוד.

התראות-שהחזירו-לקוחות-לקנות

פושים שמחזירים לקוחות לקנות

המזווה עושים שימוש במערכת הפושים שלנו כדי לשלוח התראות למשתמשי האפליקציה. השיטה הזו מאפשרת להם קשר ישיר עם הלקוחות דרך הסמארטפון שלהם, כך הם מידעים לקוחות על מוצרים חדשים, מוצרים שחזרו למלאי, מבצעים, מברכים בחגים ועוד.

צוות מקצועי, אמין ושירותי!

ג'ורג', אחרי שעבדנו עם המון ספקים, אנחנו יכולים להגיד בפה מלא שאתה והצוות באוריג'ינל קונספטס מקצועי, אמין ושירותי.
אני זוכרת שנתת לי כמה טלפונים של לקוחות שאתייעץ לגביכם, וכולם ללא יוצא מן הכלל שיבחו אותך ואמרתי לך שזה נשמע כמעט לא אמיתי  . ובכן, טעיתי, ומבינה עכשיו בדיוק על מה הם דיברו: הסבלנות, המקצועיות והירידה לפרטים הייתה בדיוק מה שהיינו צריכים בפיתוח האתר שלנו.
המון תודה מצוות המזווה - חנות טבע אינטרנטית (מאגוז ועד תמר)

מורן רסקין

מוכן להתחיל? צור איתנו קשר

שיחה טלפונית

רוצה שנחזור אליך?

חייגו עכשיו
שלחו הודעה

אפיון זה חזון!

ענה על שאלון ותוך 10 דק׳ יהיה לך ביד
אפיון מרשים ומקצועי לאתר המכירות שלך!