הגדילו מכירות!

איך הגדלנו ללקוחה את המכירות פי 4?!
לרשום מייל וללחוץ על הכפתור האדום >

סטורי באינסטגרם – כל מה שאתה צריך לדעת

סטורי אינסטגרם זהו פיצ'ר שהושאל מסנפצאט:  דרך לשתף תמונות וסרטונים קצרים, אשר נעלמים לאחר 24 שעות לעוקבים שלך. אבל זה הפך לחלק בלתי נפרד מהאינסטגרם, ועכשיו אינסטגרם הכניסו את הפיצ'ר של ההילייטס שבאמצעותו הסטורים נשארים לנצח ולא רק ל24 שעות.

5 דרכים להשתמש בסטורי עבור העסק שלך

ישנן מגוון אסטרטגיות בהן ניתן להשתמש כדי לקבל תוצאות מהסטורי באינסטגרם, כל אחד מהן יגרמו לשיפור העסק שלך בצורות שונות:

  1. שיתוף תוכן שנעשה ע"י הקהל שלך

תוכל להשתמש בסטורי כדי להציג תוכן שנוצר על ידי עוקבים, שהוא תמיד הקהל יעד שלך. העוקבים שלך אוהבים לראות שאכפת לך מהם ושתשתף את הסטורי שהם מעלים עם תיוג של המותג שלך והמוצרים שלך בסטורי. בנוסף, זה חוסך ממך את הצורך ליצור את התוכן בעצמך, וכוח חזק בפן החברתי.

   2. להשיג תוכן מהקהל שלך

סטורי יכול גם לעזור לך להשיג תוכן מהגולשים, אשר יכול לקרות במספר דרכים שונות. תוכל לבקש מלקוחות שיעלו סטורי וישתפו תמונות של המוצרים האחרונים שרכשו. אתה יכול גם להשתמש בסקר שיש בסטורי כדי לקבל חוות דעת של הקהל.

   3. שתף רגעים מאירועים

הסיפורים שלך הם גם מקום מצוין לקדם אירועים, בין אם הם נמצאים במרחק של מספר שבועות קדימה, ובין אם הם מתרחשים עכשיו או בכלל מהעבר. זוהי דרך מצוינת לעורר תחושת החמצה ולהראות לכולם מה הם מפסידים, זה יכול לבנות מודעות למותג ולהגביר את הנוכחות שלו.

   4.להיות אותנטי

סטורי באינסטגרם הוא מקום נהדר להציג את הצד הכיפי של המותג שלך. השתמש בתמונות ובסרטונים כדי לספר את סיפור המותג שלך, ותוך כדי לשלב את המוצרים שלך.

   5. עבור לסרטוני לייב

סטורי מאפשר לך לשדר בלייב ישירות מהטלפון הנייד שלך, והעוקבים שלך יכולים לצפות בזמן אמת. תוכל לארח פינה של שאלות ותשובות, לדבר על נושא מסוים או לראיין אורח או סלב. לאחר שהלייב מסתיים, אתה יכול לשמור את זה ולהשאיר את זה בין כל שאר הסטורים שלך.

רקעים לסטורי באינסטגרם

בנוסף לכל ההסברים שציינו, באפשרותכם לרכוש עיצובים מוכנים לסטורי מה שיגרום לשוני ביניכם לבין המתחרים ויצור עניין שונה ומעניין.

הנה כמה דוגמאות לרקעים יפים לסטורי:

הארכת תוחלת החיים של סטורי עם היילייטס (highlights)

עד עכשיו, סטורי היה נשאר למשך 24 שעות כמו סנאפצאט. אינסטגרם זיהו את היכולת של הסטורי ואת המצרך השיווקי הנהדר הזה, ונתנו לנו את היכולת ליצור היילייטס.

 

היילייטס קיימים בדף הפרופיל שלנו ואנחנו יכולים להוסיף אליהם סטורי גם לאחר שנגמרו ה24 שעות של הסטורי.

 

ניתן ליצור מספר היילייטס על מנת ליצור את האפקט הטוב ביותר – אחד בשביל תוכן שנוצר ע"י העוקבים, אחד עבור סיפורים על המותג, אחד עבור אירועים וכו..

כך קל יותר לעוקבים למצוא את התוכן שהם מחפשים כשהם מגיעים לפרופיל שלך, מה שיכול לעזור להם להכיר אותך ולבטוח בך קצת יותר מהר.

על מנת להוסיף היילייטס אפשר ללחוץ על כפתור "Highlight" מתוך הסטורי הקיים שלך,

או לגשת לארכיון הסטורי שלך ולהוסיף סטורי ישן להייליטס שיוכל להופיע שוב בפרופיל למרות שהוא סטורי ישן.

עליך לציין את השם של ההילייטס ולבחור את הסטורי שברצונך להוסיף לו. תוכל לערוך אותם בכל עת.

הנה כמה דוגמאות לרקעים יפים להיילייטס שלך:

לסיכום

זה הזמן ליישם את הרעיונות ולעשות שינויים חיוביים בפרופיל האינסטגרם שלכם.

תשמרו על אחידות באתר ובאינסטגרם, מקצועיות וקלות הניווט.

בהצלחה במכירות!!

רוצה עזרה בעיצוב תמונות לסטורי שלך?

מלא/י את הפרטים שלך בטופס הבא ונחזור אליך תוך זמן קצר

שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
ג׳ורג׳ שופאני

ג׳ורג׳ שופאני

רוצה חנות באינטרנט?
רוצה לשדרג חנות קיימת?

מלא/י את הפרטים שלך בטופס הבא וניצור קשר תוך זמן קצר

מוכן להתחיל? צור איתנו קשר

שיחה טלפונית

רוצה שנחזור אליך?

אפיון זה חזון!

ענה על שאלון ותוך 10 דק׳ יהיה לך ביד
אפיון מרשים ומקצועי לאתר המכירות שלך!